PROFIL MOTORKY

Triumph Bonneville SE (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jirka5646
Vloženo 12.10.2019
Aktualizováno 22.5.2020
Zobrazeno 2 497x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nádherná klasika, příjemný zvuk, nejlépe je jí ve městě a na okreskách.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany) - Koupeno jako nové v roce 2011. Před koupí mi byla umožněna půldenní testovací jízda na stejném předváděcím motocyklu, takže jsem věděl do čeho jdu.

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Můj první dojem byl, že je to malá a nízká motorka. Nakonec to byl důvod pro koupi, protože moje drahá polovička nechtěla mít kolena pod bradou a chtěla dosáhnout ze sedla na zem.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro vyzrálé jezdce, kteří už nepotřebují brousit zatáčky a chtějí si užít krajinu.

Doplňky na motorce - Motorka je už od prodejce vybavena nosičem, gumovými koleními opěrkami na nádrži a rámem na boční brašny. Brašny vozím zřídka, víc se mi motorka líbí bez nich, ale při delších cestách není zbytí . Na řidítkách je držák navigace RAM, USB zásuvka a přídavné hodinky s teploměrem.



Recenze

Byla to moje první velká motorka po Jawě 250, na které jsem jezdil v mládí, a kterou jsem oprášil po dvaceti letech v garáži. Hledal jsem podobnou klasiku ale v současné kvalitě a to jsem našel. Jízdní vlastnosti a výkon byly nesrovnatelně lepší. Dnes (2019) má motorka najeto 30 tisíc km a mohu tedy hodnotit.

Úložný prostor na motorce není žádný, lékárničku je třeba vozit v batohu. Motorku používám nejčastěji na cesty do práce a na jednodenní výlety. Na dovolenou ji vozíme v dodávce nebo na přepravníku. Snesitelná denní porce je do 300 km, pak už je jízdní pozice nepříjemná.


Motor je velmi příjemný, slušně táhne od spodu, ale dnešní Bonnevilly jsou samozřejmě ještě lepší. Spotřeba je asi tak 4.5 l/100 km

.

Brzdy by mohly být účinnější, ale pro moji kochací jízdu jsou naprosto dostatečné.
Pneumatiky měním po 15.000 km, zadní destičky po 20.000 km a přední po 30.000 km. Brzdové kotouče jsou stále původní.


Při 29.000 km jsem poprvé měnil řetězovou sadu. Podle kalibru byl ještě v normě, ale zdálo se mi, že se ohýbá příliš ztěžka. Ten nový se však ohýbal stejně. Pouze pastorek už měl trochu ohnuté zuby, tak snad jsem neutratil peníze zbytečně.


Časem jsem se snažil zvětšit výšku motocyklu pomocí větších pneumatik. To si vyžádalo zvednout přední blatník, což jsem vyřešil výměnou držáku blatníku za atypický, vyrobený specialistou na rytířská brnění . Původní pneu byly Metzeler Z2, 110/70 R17 vpředu a 130/80 R17 vzadu. Pak jsem zkusil Metzeler Lasertec 110/80 R17 vpředu a 130/90 R17 vzadu. Nyní jsou obuty Pirelli MT60 , 110/90 R17 vpředu a 140/80 R17 vzadu.







Jednou na jaře při méně nabitém akumulátoru motorka nereagovala na startér. Po delším zkoumání jsem narazil na vychytávku, ruční tlačítko na startovacím relé. Stačí demontovat boční kryt, rukou stlačit a je vyřešeno.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kaabo
Kaabo napsal 28.11.19 v 18:17 10b.

Moc pěkná Rád potkávám takové stroje...

nexus
nexus napsal 21.10.19 v 07:31 10b.

Klasika všech klasik

marafzs600
marafzs600 napsal 20.10.19 v 00:44 10b.

Též můj šálek kávy

zdalis
zdalis napsal 19.10.19 v 21:27 10b.

nadhera

zemakh
zemakh napsal 16.10.19 v 18:53 10b.

Pěkný stroj.Taky se mi sešla v garáži Jawa a Triumph

Více komentářů



TOPlist