renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 150 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Yuri_CZ
Vloženo 11.10.2019
Aktualizováno 11.10.2019
Zobrazeno 1 830x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasika vzpomínka na časy kdy jsem byl mladý kluk a táta ji měl jediný na vesnici

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Suprové , byla to moje první větší motorka po Simsonu , ovladatelnost výborná , motor krásně zpřevodovaný , motorka lechká obratná .

Recenze

Motorku jsem kupoval od kamaráda , byl první majitel a měl originální t.p. který se zachoval a je stále platný , motorka má díky tomu i malou SPZ.
Motorka byla v době zakoupení stavem na renovaci ( najeto 67 000 km) ale všechny díly byli originální.
Došlo tedy na kompletní odstrojení rám šel na opískování a celolak , stejně tak zbytek plechařiny , barvu abych nezasahoval do originálních údajů jsem zachoval stříbrnou.
Válec šel na výbrus , klika na kompletní repas , převodovla a primární pohon byl v pořádku a tyto díly nebylo třeba měnit.
Proběhlo tedy vyčištění karterů , výměna ložisek , mezitím se vrátila klika a válec a motor se složil , proběhla oprava elektriky , očištění zoxidovaných kontaktů , výměna starého mechanického regulátoru dobíjení za elektronický ze škody 120.
Po sestavení motorka chytla a mohlo se zajíždět.
Zajíždění probíhalo na minerální olej Mogul TS , první km byli v poměru 1:33 , po dvou nádržích jsem to stáhl na 1:40 a pak postupně ubíral až po 3000 km jsem přešel na klasický poměr 1:50.
Zajíždění bylo časově i nervově náročné , zde se opravdu vyplatí trpělivost a dodržování pravidel pro zajetí , protože jak si motor člověk zajede tak mu vydrží , i dnešních druhovýrobových pístů to platí dvojnásob.
Motorka byla zajeta po zmíněných 3000 km a od té doby slouží výborně , nikdy mě nikdy nenechala a je na ní spolehnutí.
Původní pneu jsem přezul na silniční dopředu jsem dal 2.75 R18 Michelin PILOT STREET a dozadu Michelin City Grip , zde došlo k problému že rozměr není v t.p. ale alternativa byli jen Barumky se starým vzorkem a jejich jízdní vlastnosti mě neuspokojili.
S těmito pne motorka sedí v zatáčkách úplně skvěle a drží tempo i s novějšími motocykly.
Jako závěr mohu MZ doporučit , je to sice starší kousek ale na naučení asi nejlepší volba , minusy jsou že se v tom člověk musí neustále vrtat kvůli únikům oleje , seřízení karburace ale není to žádná věda.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bloodhawk
Bloodhawk napsal 26.11.19 v 10:50 10b.

Jé, na takový jsem kdysi jezdil. Paráda. Ať slouží ku radosti a nezlobí.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 11.10.19 v 22:19 10b.

Více komentářů



TOPlist