renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Piaggio MP3 350 LT (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník azrof
Vloženo 5.10.2019
Aktualizováno 26.5.2023
Zobrazeno 3 246x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Model MP3 350 Sport LT
...říkám jí "blondýna" (vzhledem k bílé barvě, nad kterou jsem hodně přemýšlel a nakonec zvítězila nad šedou), je docela centrem pozornosti a jízdními vlastnostmi i vzhledem mě přesvědčila

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MOTOBOOM (České Budějovice 3) - spokojenost, chtěl jsem vyjednat jinou konfiguraci dodatečné výbavy zdarma, vyřešili

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Quadro 350S: recenze - piaggio hodnoceno lépe než Quadro v ochotě jít do zatáček a celkově komfortem jízdy, aretace předních kol řešena lépe - elektronicky tlačítkem z řidítek a s automatickým uvolněním při přidání plynu, zkušební jízda na Piaggiu mě přesvědčila
Piaggio MP3 500 LT: v inzerci mě nic nezaujalo, myšleno něco téměř nového, za dobrou cenu, aby se tomu dalo věřit...třistapadesátka byla v cenové akci + v akci na dodatečnou výbavu, tak jsem dal zkušební jízdu ve dvou a zjistil, že 350 mi stačí a že půjdu do nové

První dojmy - přechod z Honda Forza 125 (ročník 2016) … už zkušební jízda ve dvou byla super, překvapilo mě, jak jde lehce do zatáček, jako kdyby tam bylo jen jedno kolo, 22KW oproti předchozím 11KW je znát i když je tento stroj výrazně těžší než Forza … za řídítky je to oproti Forze (paní "motorka" v dané kategorii) cestovní koráb, mohutnější příď, komfortněji naladěný podvozek a pocitově jistější předek v zatáčkách … trochu jsem se bál předních 13tek, při normální jízdě i na horší silnici to není vůbec znát (oproti předchozí 14ce na Forze), samozřejmě velká díra by byl větší problém, ale s tím se dá počítat a jezdit opatrně … nenapadlo mě, jak komfortní a fajn je rychlá aretace přední nápravy, např. pro focení z motorky a stání bez stojanu … podsedlový prostor dostatečný, příjemné je jeho osvětlení, komfortní je USB výstup v praktické schránce pod plexi nad budíky … posez pohodlný, fajn jsou bederní opěrky, lze mít nohy dozadu (moje oblíbená poloha více motorkářsky) … ABS, vypínatelné ASR, brzdy s malinko tupějším nástupem, ale plně dostačující, nožní brzdu nepoužívám, pneu Michelin … pěkné "budíky" a přehledný multifunkční displej, mimo jiné ukazuje i okolní teplotu … prvních 100 km jízdně paráda, design a bílá barva zaujme … jediné drobné minus oproti Forze je trochu větší vůle na plynu a vibrace motoru na volnoběhu

Motorku bych doporučil pro - kdo má jen "B", nechce rozšiřovat a chce jezdit i za hranice … kdo hledá cestovatelský komfort v této kategorii do města i na delší trasy ... kdo preferuje skútr a bezpečí a tříkolka mu sedne

Doplňky na motorce - - originál velký zadní kufr v barvě a s opěrkou spolujezdce
- držák na mobil Belta UX, vlastní montáž na víko palubní schránky (foto v deníku)
- zásuvka pro dobíjení baterie, vlastní montáž do těla krytu baterie (foto v deníku)
- deflektor Loster na plexi štít (foto v deníku)
- boční soft kufry Givi na nosnících Fehling

Recenze

2019 - co jsem stihnul do konce sezóny - hodnocení prvních jízd, úpravy, servis

- vyzdvihnul bych stabilitu v zatáčkách, komfortní podvozek a pocit cesťáku za řídítky
- prostor pod sedlem
- pod sedlo se mi v pohodě vejde airbagová vesta (pro mě důležité při zastávkách) + bunda + další drobnější věcí, velký zadní kufr to jistí na vše i v případě spolujezdce
- větrný štít tak akorát a drží na něm navigace, nakonec přeci jen montáž deflektoru viz deník
- oproti Forze 125 vibrace motoru na volnoběhu a nižších otáčkách, ale nic hrozného
- zrcátka - velmi dobrá viditelnost (velké plus oproti Forze)
- elektronická aretace přední nápravy - rychlá, možnost deblokace rozjezdem nebo tlačítkem
- super věc je ruční brzda, zejména při focení na silnici z motorky, není třeba slézat tam, kde bych standardní motorku neudržel na místě nohama (např. v kopci)
- brzdy - je třeba si zvyknout na mírně tupější nástup, vzhledem k hmotnosti si dovedu představit celkově ostřejší naladění, ABS standard, u ASR je příjemná možnost vypínání
- celkově velká spokojenost , DOPORUČUJI, pokud o podobné tříkolce uvažujete
- a kde zastavím, tam jsem často (tedy blondýna) centrem pozornosti

listopad 2019
- najeto necelých 1100 km včetně výletu do Rakouska (viz deník), zatím naprostá spokojenost
Garančka v 1000 km: motorka bez závad, standardní úkony, cena 2800 CZK
Vlastní úpravy:
- montáž držáku na mobil (Belta UX - viz deník), montáž zásuvky na dobíjení baterie (viz deník), montáž deflektoru na plexi (viz deník)
prosinec 2019
- motorka zazimována, od koupě v říjnu najeto 1168 km, bez závad, stihnul jsem první garančku

Sezóna 2020
- Zahájení - 22.2.2020 - sezóna zahájena nezvykle brzy a v magickém datu výletem k Podolskému mostu (Orlická přehrada), mašina OK, namontovaný držák telefonu přežil i sedmipalcový tablet, parádně funguje deflektor na plexi
březen - najeto cca 300 km koronaviru navzdory ... převážně na Třeboňsku a v Novohradských horách, zvažuji pořízení držáků na boční tašky od Fehlingu + boční tašky pro vícedenní ježdění
duben - najeto celkem cca 2800 km, z toho v dubnu 1600, výlety po Jižních Čechách a na Šumavě, celkově naprostá spokojenost, dvakrát jednodenní výlet přes 200 km na den také k naprosté spokojenosti, oceňuji úložný prostor, v kombinaci prostor pod sedlem + velký originální top case se i ve dvou v pohodě odstrojíte na pěší výlet a vše (bundy, helmy, rukavice, mikiny, airbagovou vestu) schováte do motorky ... stále přemýšlím o pořízení podpěr držáků na boční brašny (Fehling) potřeboval bych je vidět namontované a to se mi ještě nepodařilo
... zaregistrován první drobný problém, občas mi při nastartování a okamžitém přidání plynu motorka chcípne, mám podezření na špatný signál z čidla v sedle, hodlám řešit až na konci sezóny v rámci garančky
...celkově stále plná spokojenost s koupí tohoto typu stroje a i s kubaturou, pokud je většina jízd sólo a občas výlet ve dvou
Zhodnocení sezóny 2020
...najeto cca 4300 km, výhradně výlety, největší výlet 3 denní a 600 km ve dvou
...motorka bez závad, naprostá spokojenost i pro cestování ve dvou, ještě 15.11. najeto cca 100 km
...na jaro chystám servis 5tis+ km, předepsaný je až v 10 tis, preventivně to nechám prohlédnout s výměnou oleje
...rozhoupal jsem se k zakoupení výbavy na delší cestování, plánované do roku 2021, objednal jsem nosič kufrů Fehling a kufry Givi WL 900 ve slevě, stále dost peněz, ale cca o polovinu méně než originály od Piaggia, montáž během dlouhých zimních večů, dále ještě přes zimu chystám montáž vyhřívaných gripů
...takže Covid-sezóna byla docela dobrá a začínám se těšit na tu další
Sezóny 2021 - 2022
…nájezd 7200 km (celkový)
…jezdím výhradně výlety, tak z poloviny ve dvou, po montáži bočních kufrů je v pohodě i vícedenní cestování ve dvou, jezdíme hodně do Rakouska, nájezd trochu menší, protože jsem ještě pořídil obytnou dodávku a ta má teď časovou prioritu
…jednoznačně mohu pro cestování doporučit montáž bočních kufrů, mám nosníky od německé firmy Fehling a soft kufry Givi, vyšlo to na polovinu oproti originálům a kapacita je větší, na vícedenní cesty ve dvou bomba
…motorka bez závad doposud jen s výměnami oleje a povinným servisem

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
biosák
biosák napsal 29.03.20 v 19:09 10b.

Oblíbené místa

KAREL_PLAY3
KAREL_PLAY3 napsal 03.01.20 v 08:11 10b.

To jsou mi novinky, to jsou mi novinky. Jelikož jsem měl v minulým roce trochu jiný zájmy i záliby a navíc mýmu italovi "vybouchl" v dubnu motor, tak moje moto sezóna 2019 skončila opravdu hodně rychle a na web motorkáři.cz jsem lehce pozapomněl. A teď tady koukám na tu hromadu novinek a zajímavostí, který mi během předchozího třičtvrtě roku unikly. No, mám zase co číst...

Takže předně gratuluju chlape k pěkný a originální mašince. Musím uznat, že si umíš opravdu udělat radost a to je jen a jen dobře. Je bezva, že jsi z toho stoje od společnosti Piaggio nadšený a přeju Ti, ať Tvoje radost a spokojenost nepolevuje ani v budoucnu, ať už vyrazíš kamkoliv...na sever, na jih, na východ nebo na západ...hlavně se vždycky vrátit v pořádku domů

Ještě si na "empéčko" sežeň boční kufry a máš mašinu na cestování jako vyšitou. V nový sezóně, která je tady za pár měsíců, se určitě na cestách uvidíme. Můj "ital" už bude mít tou dobou téměř nový motor, tak se rád projede s tou Tvojí vyfintěnou a voňavou "blondýnkou". Tak mě tak napadá, když už máš silnější a pohodlnějsí stroj, objet po pobřeží celou Itálii, zemi původu našich strojů, by se Ti se ženou nechtělo? Tuhle cestu jsem chtěl podniknout už v minulosti, ale zatím to nevyšlo...

Ať se Tobě i nejbližším daří a užívejte rok 2020 ve zdraví a s úsměvem na tváři

vetinari
vetinari napsal 12.11.19 v 13:00 8b.

vyborne napisany report.
dakujem za info a napad kam umiestnit navigaciu.
zelam este vela vela kilometrov.

speroure
speroure napsal 25.10.19 v 21:18 10b.

Skutečně skvělý trike, skůtr! Měl jsem tu možnost si také vyzkoušet od MotoBOOM! Nadmíru překvapila, hezký design, dobrý výkon a ty dvě kola vpředu pracují skvěle!

Majjan
Majjan napsal 08.10.19 v 02:30 10b.

Pěkná recenze, závidím aspoň ty třináctky, na Peugeotu mám 12tky??. Jinak, co jsem zjišťoval, tak za hranice Polsko, nebo Slovensko, jinak to na Béčko nestačí. Přeji mnoho šťastných kilometrů.

Více komentářů



TOPlist