Po měsíci u čalouníka se tento nechal přesvědčit, a dokončil zakázku. Dlužno podotknout, že odvedl hezkou, čistou a věřím, že i kvalitní práci.
Vyrazil jsem na 80km vyjížďku. Podvozek nastavený na off, pneu oblíbená kombinace pro xrv Mitas E09/TKC80, natankovaná jen zadní nádrž.
Dojmy: je to vysoký jak blázen. Po lidi pod 185 cm nepoužitelný. Přední brzda je s jakoukoliv pneu, která není crossová, slabá. Brzdí, ubrzdí... Ale na stoppie to není. V offu je dostatečná. 320mm kotouč, brzdič a pumpa z YZ450.
Dost se to houpe. Zdvih 300-300 top pro offroad, ale kontraproduktivní na silnici. Zkusím poladit nastaveni, třeba se to alespoň trošku zlepší.
Ergonomicky se mi podařilo postoupit velikej kus směrem k ostrému enduru, od původního cendura. Podotýkám, že ta motorka není, a ani neměla být kroska, jde o posez, pozici řidítek, tvar nádrže... Vše jsem přizpůsobil jízdě ve stoje, vysedání dopředu v rámci možností konstrukce rámu, a vykopávání nohou dopředu.
Hmotnost je 192kg bez benzínu(205 holý originál), kapacita nádrží 3x cca 14.5l.
Stavba zatím plni očekávání, ta pozitivní, i ta negativní. Je to ryze jednoúčelový stroj, který ale může vyrazit i na dovolenou na Balkán, nebo Ukrajinu.
Malou plotnu a nosič brašen dodělám po odladění motorky jako takové, lak přijde na řadu až motorku trošku oboucham a ověřím, že to vydrží.
Vlastník | Tača | |
---|---|---|
Vloženo | 2.10.2019 | |
Aktualizováno | 5.10.2023 | |
Zobrazeno | 2 795x |
13kg ušetrených a zároveň zväčšené zdvihy o 50% to znie fakt dobre Paráda.
sedlo vyzerá fakt luxusne.
...aké je rozloženie hmotnosti? Mne sa totiž zdá, že trošku viac bude na predku, aj kvôli natankovanej prednej nádrži.
len sa zamyslím: na 45l prejdeš cez 750km, celkom záhul :D , no nevýhodou je hmotnosť paliva, aj na mojej GSA je ten predok iný s plnou a prázdnou nádržou, pri konvenčnej vidlici (a týchto zdvihoch!) to bude s plnou nádržou celkom ródeo. Výhodou je že máš aj zadnú nádrž. Tlmenie a odskok asi budeš musieť vyladiť precízne, podľa toho kde budeš chcieť zveriť, myslím že z povahy stavby je to jasné.
klobúk dole.
Rychlej.solista: jde o úhel kyvky. Když se vyvěsí víc dolů, řetěz vypadá povolenejsi.
Asi slušně zamotáváš hlavu všem, kteří tě na cestě potkají a říkají si co to je za motorku nebo co to je za maskovaný prototyp
Moc zajímavé Jen by mě zajímalo, jakou necháváš vůli(průvěs) řetězu při takovém rozsahu centrálního tlumiče?
1 reakce
Odpověď je prostá, ale i mě trvalo dlouho na ni přijít:
stejnou jako originál.
Řetěz je nejvíc naplý(u moto standartní konstrukce, kdy není pastorek v ose kyky) v okamžiku kdy je osa pastorku, osa kyvky a osa zadního kola v jedné rovině. A toho docilíš na originálu stejně jako na takové stavbě v provozu běžně.