První zálet kompletního prototypu. Chybí už jen sedlo, které je u čalouníka.
Objevilo se pár drobností, které je třeba odladit. Z největších jde asi o tlumič, který bude chtít větší viskozitu oleje.
Zvih 300-300 je peklo. Žehlí to krasně cokoliv co příroda nebo člověk postaví do cesty.
Další vyjížďka ukáže víc. Nejprve je potřeba získat důvěru ve stroj, a pak se můžu pouštět do větších akcí.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Když jezdíte s motorkou v bordelu, je řetěz mazanej a konzervovanej blátem, a čištěnej prachem. Podle toho taky vypadá. Orezlej, hnusnej, vrže a vydrží tak 10000km.
Dát si tu práci s čištením po každém návratu má smy
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 15.03.2024 |
Uskutečněno:
| 15.03.2024 |
-
Už druhý ohlý kotouč za půl roku. První umřel na prasklý šroub třmenu, a byl neopravitelný.
Druhý má ještě naději. Jel jsem po staré dřevařské cestě, kde někdo ve stopě v trávě zapomněl špalek. Trefil jsem ho levou noh
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 19.02.2024 |
Uskutečněno:
| 19.02.2024 |
Komentářů:
| 1x |
-
Přesunul jsem snímač teploty oleje hned za výstup z motoru. Měl jsem obavu, že jeho umístění v hliníkovém bloku výměníku ovlivňuje snímanou teplotu.
Ovlivňovalo.
No je to neustálý vývoj...
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 16.01.2024 |
Uskutečněno:
| 16.01.2024 |
A konečne je to TU !!
prosím ťa potom daj vedieť aj technické parametre, hmotnosť, prípadne jej rozloženie. Samozrejme aj dojmy a porovnanie oproti pôvodnému stavu.
Pozerám že motorka je extrémne vysoko, teda asi pri brzdení/pridaní bude celkom hrať, alebo sa mýlim?
klobúk dole po stý raz!
1 reakce
Ahoj! Díky za pozitivni komentář :)
Technické parametry budou v dalším příspěvku. Porovnání s původním stavem zařídím asi formou videa, kamarádů s origo Afrikou pár mám, tak uděláme video recenzi. První dojmy jsou určitě lepší těžiště. Pravdu máš také v tom, že se hodně potápí a přenáší váhu dozadu. Ale jel jsem zatím jen pianko, takže čas ukáže :)