Fascinující jakou dobu ty součástky vydrží, ač u ostrého motoru. Samozřejmě vše jsem průběžně a pravidelně kontroloval což ale neodvrátilo konec životnosti.
V cca 10 000 km došlo na první výměnu rozvoďáku, a první výměnu podložek pro vymezení ventilových vůlí.
3/4 ventilů potřebovaly úpravu, jeden držel. Součástí byl test těsnosti ventilů, který prošel na výbornou.
Bohužel mi upadla svíčka(NGK), která při kontrole, ačkoliv po celkovém nájezdu 5000km, nejevila známky opotřebení. Rozhodl jsem se ji raději preventivně vyměnit, aby nezpůsobila havárii motoru.
Český Brisk určitě odvede skvělou práci.
Nový olej v motoru i převodovce, domazání půlky motorky a jde se na to.
Brzy dojde ještě na řetězovku, a dvě ložiska v prepákování.
To už ale bude pro tuto zimu vše, a věřím, že v cestě nebude stát žádný technický problém a budu se moci věnovat systematickému tréninku. Z toho důvodu přecházím z km na mh, protože veškerý čas v sedle už trávím pouze na tratích.
Vlastník | Tača | |
---|---|---|
Vloženo | 2.10.2019 | |
Aktualizováno | 31.1.2021 | |
Zobrazeno | 1 278x |
Říkám to taky, všichni straší co všechno se má měnit a po kolika hodinách a když jsem si nedávno rozebral Gase po 300mth / 10.000km, vše bylo bez známek opotřebení ... když už jsem to ale měl rozhozené, pístní sadu a řetízek jsem udělal, ale i tak si myslím že zbytečně ať to skáče
1 reakce
Nebere kapku oleje, chytá jak mladá, olejovej filtr čistej... jediný co nechávám být je píst a pístní čep. Ten by se měl měnit po 15ti mth.
Ale co se s ním stane? Rozletí se napůl...? To se snad dřív projeví klepáním, třískami nebo spotřebou oleje.