renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NC 700D Integra (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vita_hb
Vloženo 29.9.2019
Aktualizováno 23.5.2021
Zobrazeno 2 188x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


nechápal jsem z recenzí pojem "hravá" - už to chápu

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - První cesta - sednete, vezmete za heft a už jedete, o vše ostatní se stará Integra. Chová se předvídatelně, ochotně jde do zatáček. Když za to vezmete, motor pod vámi zabublá, hbitě si podřadí a vyrazí kupředu.

Motorku bych doporučil pro - ... komu nevadí, že pro okolí jezdí na skůtru :-) ač se veze na motorce, pro toho, kdo chce aby to trochu jelo, ale už netouží být tvrďák při horším počasí..

Doplňky na motorce - sada kufrů a vyhřívání rukojetí
přes zimu doplněno lepší sedlo, držák a napájení navigace, automatické blinkry, zvýšení/posunutí plexi, zvětšení bočního stojánku
přidán teploměr oleje, síť na mouchy před chladič, chrániče páček/+tempomat, teploměr/voltmetr, síťka na rukavice

Recenze

Najeto zatím jen 1700 km. Přešel jsem na ni z chopra (Shadow750). Váha zhruba stejná ale pocitově mi přijde lehčí. Jinak na ní fouká, zatím ladím oblékání - stačí tak o vrstvu méně než vyžadoval choper. Nohy, tělo jsou v závětří, trochu fouká na krk zezadu Standart plexi chrání dostatečně a to i proti dešti - snad jen na ramena naprší. Překvapila mne citlivost na boční vítr - přesněji, na choperu jsem nerozeznal boční vítr (tedy běžný, ne že to sfoukává ze silnice) Na Integře si jedete v závětří - a stačí slabý boční vítr a ... na vás najednou fouká. Plochou je proti choperu větší a tedy silný boční vítr je víc cítit v řízení.

DCT převodovka - přejít na ni z klasiky chvíli trvá - jako jedete hned, ale naučit se ji využívat, umět volit mezi D a S1-3, umět odhadnout kdy si sama při ubrání před zatáčkou podřadí a kdy je dobré podřadit sám (např. jedu na 5ku, ubírám před zatáčkou, podřadím na 4 ale jsem pořád "dlouhý" tak víc přibrzdím a ono to podřadí/brzdí hbitě na 3 - a mne najednou překvapí vysoké otáčky motoru)
DCT - vezmu za heft na předjetí, podřadí o dva stupně a jedeme - je tam ale pochopitelně malinká prodleva ... mohu ale podřadit palcem o ty dva stupně - neb já vidím že budeme předjíždět a pak vyrazit už bez toho malého zpoždění.
Za jízdy mohu přepínat D S1 - S3, nic mi tedy nebrání si navolit ostrou S3 když vím, že to budu potřebovat na předjetí.
To je ta hravost - mohu pohodově jet krajinou a vše nechat na motorce - bez přemýšlení, zda tu vracečku projedu na dvojku nebo trojku - neb DCT nedělá problém kdykoliv v záběru přeřadit - tedy ze zatáčky jedu pod plynem bez toho, že bych musel dopředu volit na jaký rychlostní stupeň to bude. Mohu ale také do rozhodnutí DCT zasáhnout protože já vidím co je přede mnou a mohu volit odpovídající rychlostní stupeň dříve než to DCT rozezná/rozhodne podle rychlosti jízdy.

Pod sedlo se vejdou doklady, mini nářadí ale i něco málo oblečení - myslím že na cesty okolo komína to dostačuje. (klasická helma ne, na tu je tam jen "háček" pod zámkem)

Na delší cesty jsou přeci kufry.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hanys50
Hanys50 napsal 05.10.19 v 18:46 10b.

Blahopřeji, dobrá volba Vím o čem mluvím. Já koupená letos v březnu, najeto 6,5 tis.km z toho 4000 km v Alpách. Skutečně hravá motorka s mnoha možnostmi cestování a to i pro denní dojíždění.

Pupi04
Pupi04 napsal 29.09.19 v 22:42 10b.

Blahopřeji k volbě a k Hondě, pohodové kilometry kolama dolu a vždy šťastný návrat

Více komentářů



TOPlist