Klasický motocykl tak, jak má vypadat od nejstaršího výrobce motocyklů na světě. A s nakopávačkou, která opravdu funguje.
Motorka koupena od FIRMA:Vintage Garage (Praha 9-Čakovice) - Velmi ochotní a vstřícní, mohu doporučit.
První dojmy - Motocykl jsem před koupí vyzkoušel, tak jsem věděl, do čeho jdu. I když motorka není největší, se svoji výškou přes 190 cm se na ni poskládám lépe, než třeba na Kawu W 800.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, komu se líbí staré motorky retro vzhledu. Pro toho, kdo nepospíchá.
Doplňky na motorce - Při garanční prohlídce 18. 9. 2019 byl namontován přední padací rám, el. zásuvka na řidítka, brašny a rolka. Ještě bude zadní nosič.
Recenze
Stroj jsem si vybral proto, že se mi líbí .
Je to jeden z mála motocyklů klasického střihu a ještě k tomu nadčtvercovým motorem. Tech už mnoho není a do budoucna to lepší nebude. Jednoválec mně nikdy nepřitahoval (dokud jsem se na Bulletu nesvezl), spíše dvouválce, ale tenhle elegán je jiná třída. Motor je krásně "měkký" i v nižších otáčkách.
Předovka je pětistupňová, přesná. Není problém s hledáním kvaltů nebo neutrálu, ani když motorka stojí.
Není to žádný silák ani sprinter. Bullet je vhodný na toulky krajinou, na pohodovou jízdu. Přistihl jsem se, jak se těším, až dojedu na křižovatku a budu muset zastavit a chvíli čekat na neutrál. Ten zvuk klapajícího jednoválce mě uchvátil...
Jízdní vlastnosti - k tomuto typu motocyklu a vzhledem k rychlosti, které dosahuje mi přijdou odpovídající.
Brzdy - vzadu i vepředu kotouč s ABS. Brzdí výborně.
Úložný prostor - pouze v levém kastlíku je místo pro originální nářadí a to jen tak tak, jinak nic. U starších modelů to možná bylo lepší, ale tady už je kastlík naplněný elektronikou.
Světlo - překvapilo mně, jak dobře Bullet svítí. I když to je subjektivní, stejně jako všechny mé další postřehy .
Motor vibruje a vibrace se přenáší do celého motocyklu. S tím je třeba počítat. Co více k tomu říci? Beru to jako vlastnost, výhoda to určitě není.
Tenhle motocykl jsem chtěl proto, že to není novodobé retro, ale tahle motorka (Bullet) se vyrábí někdy od roku 1938. Vyrábí se tak dlouho, až ji dohnala její vlastní retrovlna. A i když má ABS a vtřikování, neoplývá žádnou zbytečnou elektronikou. Pořád je to jednoduché zařízení.
Případně další postřehy, dojmy a zkušenosti budu doplňovat.
Děkuji
To je opravdu elegán. Nádhera.
RE má krásnou duši. Gratuluji k dobré volbě. Dráty se nejdříve povolily, našel jsem čtyři uvolněné a potom to dva nejpevnější nevydržely a bylo po nich. Myslím. Tak si myslím, že jen jezdit a nekontrolovat utažení drátů mi přineslo jejich zkázu. Přišel jsem na to náhodou při mytí ráfku a špic. Najel jsem na tom 23 tisíc od loňského března, a to je hodně. Kontroloval jsem vše, jen dráty v kolech ne. Protože se jen tak nevozím, ale opravdu si rád zalítám, je to dost velká zabíračka pro takového drobečka, jakým pérák je. Udělal jsem si to sám. Přeji jen dobré kilometry a hezké zážitky.
Codo, děkuji moc