PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z800 (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CaptainBoycot
Vloženo 16.9.2019
Aktualizováno 16.9.2019
Zobrazeno 377x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Je to přesně to co jsem očekával a dostal. Perfektně ovladatelná, ve městě nedocenitelná, momo město v zatáčkách hravá a zábavná a i delší cesty jsou v pohodě.

Více fotografii

První dojmy - S motorkou jsme se spárovali hodně rychle. I když to bylo úplně něco jiného, než na co jsem byl zvyklí u starší ZZR600, tak to bylo přesně to co jsem hledal. Hned na začátku jsem nechápal brzdy. Jsem zvyklí brzdit jedním prstem, v krizovce dvouma a když jsem šel poprvé ostřeji na brzy myslel jsem, že jsem si vyhodil obě ramenba a málem si dal bradou o budík. Taky jsem nečekal tak tvrdý podvozek (a sedlo :-D ), i když dnes už mi přijde relativně v pohodě. Seděl jsem na tvrdších.

Motorku bych doporučil pro - Upřímně asi pro každého komu se ta motorka líbí. I přes svou "sílu" si myslím, že jí dokáže rozumně zvládat i hubená 18ti letá cácora. Somozřejmě po úpravě výšky aby dosáhla na zem ;-)

Recenze

Motorku jsem si pořídil ze dvou důvodů. Za prvé miluju (mimo jiné) naháče s agresivním vzhledem a Z800 mi padla do oka hned jak jsem jí v roce 2013 spatřil, plus slabost pro Kawy. A za druhé zdravotní problémy, respektive potíže s levou trapézou. Ani né po 100km na mým starým ZZRku jsem kňučel bolestí. Styl posezu mi absolutně nevyhovoval na mojí vyprasenou trapézu.
V úvodu a Prvních dojmech jsem se zmiňoval o brzdách a o ovladatelnosti a rád bych zmínil i podvozek, díky němuž máte pocit, že se sami dotýkáte silnice a to dělá jízdu nádherně čitelnou. Na Zedovi miluju jeho komplexnost a agilitu, kdy bezproblému dáte dlouhej trip, svižnou jízdu v zatáčkách a kličkování ve městě, ale zároveň tím nepřichází o charisma o duši a o to něco co vám postaví chlupy na celým tělě a roztáhne držku od ucha k uchu, když za to vemete a máte pocit, že vám to urve ruce, nebo sundá z mašiny. Nejvíc jsem si ho užil na okruhu. Tady by asi neměl být úplně doma, ale to mu absolutně nevadí. Vyblbnete se na něm jako na supersportu a kolínko není žádný problé a pro odvážnější ani loket. Zed vás podrží a za zatáčkou vystřelí na prdel do svíce když budete chtít. Co se týče cestování, doporučuji 100% koupit plexi a na delší cesty, klidně větší, je to naháč a nápor vzduchu vás brzo unaví. Klasika, znáte to všichni co jezdíte nakedy. A sedlo? To na delší cesty moc není pokud nejste zkušený moto-maratonec se železnou prdelí nebo vydrncanej endurista. Tady ideálně nechat udělat sedlo nebo koupit gelovej podsedák. Mých prvních 500 v kuse bylo výživných a druhej den jsem se nemohl posadit na nic co bylo tvrdší než molitanovej gauč nebo silně polstrovaný křeslo. Jinak na dlouhý štreky do zahru no problem. Dál už nevim co bych napsal, snad jen, že jí miluiju

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist