Kdo se sveze, je ztracen - funguje prostě perfektně a motor má charakteru na rozdávání.
Motorka koupena od FIRMA:Trojan Moto (Nový Hradec Králové 8 - maximální spokojenost, vše korektní a 100%
První dojmy - Je to dospělá motorka s řádným výkonem a tak to chce na začátku chladnou hlavu.
Motorku bych doporučil pro - Určitě pro každého, kdo chce KTM charakter a má slušné zkušenosti. Určitě i nováček dokáže stroj zvládnout, ale nic si neužije
Doplňky na motorce - Remus, páčky TT, nějaké krytky, taštičky do rámu, vyhřívané grippy, sedlo vyhřívané, další až na Vánoce
Recenze
Jen pro informaci na úvod ( jak asi bylo těžké koupit KTM a jak to musí být skvěla motorka ) jsem dlouhodobým spokojeným majitelem BMW ADV a najel jsme více než 70 000 km. K tomu mám ještě BMW R 100 GS. Nicméně nový model se mi nezdál, změna oproti starému není z mého pohledu zásadní a mušek je více než dost. Nedokázal jsme se smířit s vrzáním brzd, pazvuky z motoru, vzhledem a naprosto 0% charakterem a v poslední době s originálními servisy. To KTM je jiná a za mě 100% liga!
Jsme trochu vyšší postavy - 198 cm ,tak jsme musel zvýšit řídítka, změnit sedlo a upravit polohu řídítek a páček. Nicméně potom pozice plně srovnatelná se starým BMW, tedy maximálně pohodlná. Mám za sebou první delší výlet a k mému překvapení je to i velmi dobrý cestovní stroj. Spíše jsem očekával tvrdou + rychlou + uskákanou kozu a k mému překvapení se dá i pomalu + pohodlně cestovat.
Výborné jsou pneu, drží a krásně sedí v zatáčkách. Podvozek je mírně tužší, než jaký jsme měl na staré moto - Ohlins, ale krásně pobírá nerovnosti a je krásně čitelný. Dovolí jet opravdu rychle a to někdy až za hranice zdravého rozumu, opravdu se musím hodně krotit.
Zvykám si na řetěz, což je asi největší slabina .
Najeto 3 000 km a spotřeba průměr 5 litrů, což je nedůležité, ale paráda. Olej to nebere. Byl jsem hodně zvědavý na diskutovanou stabilitu ve vyšších rychlostech - bez problémů. Od 160 km do cca 230 km je to mírně roztřesené, ale to je asi normální, nic co by mě děsilo. Hodně to závisí na kvalitě povrchu vozovky - nová dálnice a 230 km v pohodě, okreska a 180 km - nervózní. Brzdy perfektní a nic nevrže. Lehký OFF je naprosto v pořádku na větší se teprve chystám.
TFT display super, světla svítí skvěle a přídavná jsou super. Doladil jsme výfukem Remus a moc fajn zvuk.
Kritika - opravdu ošklivý a nedobře zpracovaný klíček. U něčeho tak perfektního jako tento stroj vážně ostuda! Minimum prostoru pod sedlem - vyřešil jsme kapsičkami od Marseluse.
Pěkná Káťa, ať Ti dělá radost
pekna, tak nech dobre sluzi
top