7.12.2019 jsem si motorku převzal do domácí péče. Po velké cestě jsem přenechal servis na Yamaha Kabourek v Písku a udělal jsem dobře. Na motorce mi udělali pravidelný servis, vyčištění, odbahnění a následnou konzervaci. Motorku jsem si vyzvedával jako novou. K tomu všemu jsem si nechal namontovat zásuvku na USB, plně stavitelné a sklápěcí páčky, nechal jsem motorku přezout na zimní pneu (přední MOTOZ Tractinator ENDURO S/T a zadní MOTOZ Tractinator DEZERT). Konečně i vyměním kryty páček, koupil jsem Acerbis Rally III bez výztuhy. Proběhla výměna gripů za Progrip Rally pěnové.
Servis Pana Kabourka můžu jen doporučit.
Aktualizace 25.2.2022
Páčky od firmy Rutan jsem prodal. Důvod prodeje je jednoduchý. Spojku jsem vyměnil za hydraulickou od Magura . Aby obě páčky byly stejné, tak jsem dokoupil brzdovou páčku od Brembo , která je o jeden centimetr kratší.
Aktualizace 25.2.2023
Od doby montáže krytů páček Acerbis Rally III uplynul nějaký ten čas. Letos jsem montoval druhý pár a v únorové vyjížďce mi motorka spadla vcelku do měkkého a kryt se rozlomil. Proto jsem si řekl, že je na čase změna a koupil jsem sice znovu Acerbis, ale model X-Factory. Mají hliníkovou výztuhu po celé délce a snad vydrží mnohem víc než Rally III. Motorce tyto kryty také sluší a funkčnost zjistím brzy.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Páčka Brembo
-
Aktualizace 25.2.2023
-
Aktualizace 25.2.2023
-
Aktualizace 25.2.2023 X-Factory
-
Aktualizace 25.2.2023 X-Factory
-
Aktualizace 25.2.2023 X-Factory
-
Aktualizace 25.2.2023 X-Factory
-
Aktualizace 25.2.2023 X-Factory
-
Aktualizace 25.2.2023 X-Factory