PROFIL MOTORKY

Ducati Monster S4R Testastretta (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vacul
Vloženo 10.9.2019
Aktualizováno 10.9.2019
Zobrazeno 535x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kdo by přeci nechtěl toho nejnašláplejšího Monstra?!

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S4R: Protože Testastretta

První dojmy - Krátká projížďka po tmě a na neznámé cestě. Nicméně oproti předchozímu dvouventilu bylo cítit, že má v sobě ten motor o dost víc síly.

Doplňky na motorce - Koncovka výfuku Termignoni, otevřená antihoppingová spojka Ducabike

Recenze

O tom, že musí přijít něco silnějšího (rychlejšího) bylo rozhodnuto, když jsem původního Monstra (M1000) tahal druhým rokem po okruzích. Navíc už měl za sebou pěknou řádku kilometrů - při prodeji měl natočeno cca 73 000 km. Motorka šla z domů na podzim 2017.
Většinu zimních večerů jsem tedy strávil u internetu a hledal náhradu za Monstra, která by zvládala jezdění v provozu a zárověň na okruhu. Chtěl jsem zase Ducati, nejlépe Monstra. Bohužel nic kloudného v inzerci nebylo a s ubýhajícím časem a blížící se sezonou jsem se byl podívat na pár superspotů (748, 749 a v několika slabých chvilkách dokonce na Daytona 675 a GSXR 600).
Najednou byl březen a v inzerci se objevil Monster S4R Testastretta za neobvyklou cenu. Bylo to sice o něco víc, než jsem chtěl do motorky nasypat, ALE BYLA TO TESTASTRETTA!!! Majiteli jsem hned volal a domluvil si prohlídku. Motorka vypadala trochu zanedbaně a nepoužívaně, nicméně motor naskočil. Trochu jsme ji oprášili a následovala kratká testovací jízda. Chladný večer, neznámá silnice, no jistota nic moc I při této krátké jízdě bylo cítit, že motor má o dost víc síly než dvouventil. Každopádně motorka při brždění vibrovala do řidítek (později se ukázalo, že byly špatné přední kotouče) a byl citíl pálící se olej, tak jsem s tím jel rychle zpátky k majiteli do garáže. Tam jsme zjistil, že prokapává olejový filtr na výfuk, takže žádná tragédie. Odjel jsem domů s tím, že si to rozmyslím. Po zvážení budoucích investic jsem nakonec další týden pro motorku jel.






Pořádně jsem se na ní svezl až po servisu.
Motorka je pocitově o dost slnější než dvouventil. Motor má o dost větší použitelné spektrum otáček, i přesto je výkonová špička dost ostrá
Otevřená antihoppingová spojka dělá obrovský rámus a racingová koncovka výfuku jakbysmet.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Taliján
Taliján napsal 11.09.19 v 22:36 10b.

Skvela motorka. Koncovka tomu pasuje

Gemil
Gemil napsal 11.09.19 v 20:27 10b.

Je to nej bike

StepanP
StepanP napsal 11.09.19 v 00:09 10b.

Posledni z generace hezkych Monsterů. Tenhle design je stale svezi a pretrvava. Dalsi generace uz hrajou druhy housle

Více komentářů



TOPlist