Osvedcena klasika. Dufam, ze nam to spolu bude klapat.
Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník) - Vyborny pristup predajcu. Poradenstvo, predaj, prihlasenie, poistka atd. za 1.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 750X: Afrika ma lepsi posed. Na NC som mal prilis zalomene nohy v kolenach. Naviac je Afrika lepsia a nechcel som po sezone menit moto.
Suzuki DL 1000 V-Strom: Na motosalone nebola moznost si sadnut, tak som ju pustil z hlavy
Suzuki DL 650 V-Strom: To iste ako NC
První dojmy - Motorka hned padla do ruky. Mokra hmotnost je 232 kg bez doplnkov, ale po rozjazde nie su kilogramy ako u kazdej moto citit.
Doplňky na motorce - Instalovana adventure sada:
- nosice kufrov
- hlinikove kufry (bocne + horny)
- padaci ram
- spodny kryt motora
- quick shifter
- vyssie plexy
- vyhrievane rukovate
- hlavny stojan
Mimo sady:
- Honda tank bag
- navigacia TomTom rider 550
- RAM mount na kameru
Recenze
Moto som kupoval na cestovanie. Podmienky boli spolahlivost a pohodlnost. Presne podla balkanskeho prislovia "priatelka moze byt z dediny, ale motorka musi byt z Japonska" .
Jazda je pohodlna. Velke sedlo umoznuje posun jazdca vpred / vzad (lepsi feedback / pohodlnejsie sedenie). Moznost jazdy v stoji, aby si oddychli zadne partie. Spolujazdec ma tiez dostatok priestoru. Opierka na kufri tiez potesi..
Motor taha od nizkych otacok a je bez vibracii. Offroadove schopnosti s najvacsou pravdepodobnostou nikdy nevyuzijem.
Sada hlinikovych kufrov ma zjednotene zamky so zapalovanim - jeden kluc na vsetko.
Moooc pěknej kousek
10b