renocar_srpen



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Lucasbiker
Vloženo 9.9.2019
Aktualizováno 30.7.2020
Zobrazeno 5 913x
HODNOCENÍ PROFILU OD 36 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

10.000 KM Servis + Vyhřívané hefty

Vloženo: 25.03.2020, Uskutečněno: 12.03.2020, Zhlédnuto: 339x, Firma:


Inu, od koupě motorky 1.září uběhlo půl roku a i navzdory zimě, která však byla letos k motorkářům velmi milostivá, přibylo na tachometru 6,5tis. km (motorka měla 3400km, když jsem ji koupil) a nastal čas na pravidelný servis v 10.000km.
Objednal jsem se tedy do MotoRi Písek a udělal si výlet. V rámci servisu proběhla i svolávací akce - v podstatě vše jen preventivní opatření pro případné vady, které se projevily jen u několika málo strojů. Zejména přidání gufera do zadního převodu (viz. německý časopis Motorrad a únik oleje z kardanu), dále jen drobnosti jako výměna segerovek stupaček, promázání úchytu z. tlumiče, jiný záchyt bowdenů a kabelů na řidítkách a také aktualizace softwaru v řídící jednotce. Je fajn, že se k tomu Guzzi staví čelem a řeší případné nedostatky takto preventivně. Dále jen klasický servis v podobě výměny oleje a filtrů a seřízení ventilových vůlí. Na motorce nebyl žádný problém. Během odpoledne vše hotovo, v MotoRi mi vyšli maximálně vstříc, vše důkladně vysvětlili a navečer jsem odjížděl zpátky domů s rukama v teple, protože jsem nechal navíc namontovat orig. vyhřívané hefty. Ty mají tři stupně intenzity a prakticky celou cestu jsem jel na prostřední stupeň, venkovní teplota byla pod 10°C. Výhoda je, že motorka je na jejich dodatečnou montáž již připravena, ovládají se jednoduše tlačítkem na levém přepínači. Fajn je, že hefty příliš nepřibrali na objemu, rozdíl v průměru může být tak 1-2mm.
Od servisu jsem již najel dalších 900km a musím řict, že s výfukem ZARD(viz předešlý zápis v Deníku) dostala motorka konečně "koule", zní fantasticky a pocitově se zlepšil i výkon Při cestě z výletu na Šumavu jsem otestoval maximálku, která dosáhla 196Km/h No dobře, z kopce, ale přece Ale kdo zná Votickej kopec na starý Benešovský směr Tábor, tak zde Guzzina dokáže držet 160km/h na šestku

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
PEŠI (3) napsal 17.04.2020 v 21:22

Ahoj , můžu se zeptat zda jsi byl na tu svolávací akci od pana Říhy informován?


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výfuk ZARD + hlavní stojan

    Podařilo se mi sehnat s výraznou slevou asi nej výfuk, který se vyrábí pro V85TT. Titanový ZARD 100% Made in Italy B-) Dorazil přímo od výrobce z Baldichieri d´Asti. Hned mi byla podezřelá váha balíku-ksakru ten výfuk j

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 04.03.2020
    Uskutečněno: 04.03.2020
    Komentářů: 1x
  • Tanklock systém a tankvak Kappa

    Začalo to zimní nudou, kdy jsem náhodou narazil na Alze na zlevněný tankvak Kappa AH 213. Všude za cenu okolo 2tis. Kč, tam za 1400,-. Říkám si zkusím ho, vypadá, že by na Guzzině seděl akorát, a v nejhorším se dá do 14

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 17.02.2020
    Uskutečněno: 06.02.2020
    Komentářů: 1x
  • Deflektor na plexi

    Zvýšené Ermax plexi sice odvádí vítr od jezdce, ale bohužel vytváří nepříjemné turbulence, znatelné i při malých rychlostech-zhruba od 60 km/h s lehce otevřeným plexi na helmě. Proto jsem přistoupil k přídavnému deflekt

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 17.02.2020
    Uskutečněno: 31.01.2020


TOPlist