Po "smrti" čínského předchůdce byla jasnou volbou Honda PCX.
První dojmy - Oproti předchozímu skútru jasný posun vpřed, vypadá sice jako malá, ale přece jen už motorka a budoucí spolujezdkyni se moooc líbila, hlavně barva :-) Mě vyhovoval posez, jiné zvláštní požadavky jsem neměl. Co taky chtít od stroje, jehož hlavním účelem má být praktičnost, i když radost už taky nějakou rozdal.
Recenze
Jízda už od začátku byla zcela pohodová, hlavně kvůli dvojnásobnému výkonu oproti předchůdci. Moje žena se, oproti všem předpokladům a historii, začala "vtírat" na zadní část sedačky, a tak celkem brzy začalo být jasné, že budeme muset ve vozovém parku posílit.
Na skútru se jezdí dobře, hezky se vodí, jen brzdy zřejmě díky zadnímu bubnu nejsou tak ostré, což při jízdě ve dvou je poznat a musí se s tím počítat. Je lehký a trudíž dobře ovladatelný s výbornou spotřebou, při jízdě ve dvou do 2,5l, přesně nevím, jízdní režimy se dost střídají.
Jediným problémem za půl roku byl pád z hlavního stojanu během orkánu (nebo co to bylo), který se přehnal naším krajem a nějaké poškození plastů. Technika zatím funguje na 1.
Honda je vhodná i pro výlety ve dvou (dohromady 160 kg), pokud není profil trati moc kopcovitý. I s převýšením si poradí, ale už tam není ta radost z jízdy.
Jediným negativem snad je, že se pod sedlo nevešla ani jedna z našich otevřených přileb.
Mám ročník 2014 a s otevřenou helmou nemám problém. Ale nedávám ji tam, nosím ji s sebou nebo visí v garáži. Také jsem zvažoval levnější, čínskou. Dřív mě to "montování" bavilo, ale teď chci jen jezdit. Tak jsem šel raději do pcx a nelituji. Měním jen každý rok olej Power 1 4T, ať najedu nebo nenajedu km. Filtr bavlna, svíčka iridium, vyšší plexi (vřele doporučuji!), atd. Pohodová mašina s pěkným výkonem a spotřebou. Teď jsem dal jiný výfuk a myslím, že jede ještě lépe!
Zdravím.
Taky netuším, kde to s tou přilbou vzali.. nevleze se mi tež ani jedna co doma mám :/