renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MotorbikeMan
Vloženo 30.8.2019
Aktualizováno 15.3.2020
Zobrazeno 2 339x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Versys je těžké popsat a nemožné zařadit, to prostě musíte zažít. Sportovní 17- palcová kola, odpružení s dlouhými zdvihy, štíhlé tvary a paralelní dvouválec se zátahem už od nejnižších otáček.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Harness (Uhříněves)

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - 1) výborná jezdecká pozice, ergonomie, pohodlné sedlo 2) agilní motor - v nízkých a středních otáčkách kultivovaný, nad 5 tis. nabízí spoustu zábavy 3) skvěle vyvážený a velmi dobře ovladatelný motocykl pro každodenní použití 4) krásný zvuk dvouválce

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv - začátečníky i zkušené cestovatele, kteří ocení perfektní ergonomii a pohodlí na dlouhých cestách.

Doplňky na motorce - 2x boční kufr á 28l, top case 47l, padací rámy Givi, tank pad, 2x USB, chrániče rukou.
nové: zvýšený kouřový štítek kawasaki, centrální stojan sw-motech.

Recenze

Versys překvapuje svojí ovladatelností, obratností a chutí, s jakou se přes vysoké těžiště snadno překlápí do zatáček. Přitom ve vyšších rychlostech skvěle drží směr a boční vítr nebo podélné nerovnosti mu nečiní žádné potíže.
Do 5-ti tisíc otáček příjemně kultivovaný motor, ve vyšších otáčkách ale nabízí spoustu zábavy.





Příjemná jezdecká pozice poskytuje skvělé pohodlí při dlouhých trasách i pro spolujezdce. Současně však nabízí skvělou ovladatelnost motocyklu ve všech jízdních režimech - posaz je jiný ve srovnání s ostatními cestovními endury, má blíže k motardu, ale sedlo je posazené více dopředu, je vyšší a řidič má vždy skvělý přehled o situaci okolo něj.
Váha jezdce nespočívá na řídítkách jako je tomu u jiných, sportovně založených adventure biků, tento motocykl ovládáte spíše středem a dolní polovinou těla, kdy se s každým přenesením váhy s ochotou převrací do zatáček.





Skvělá ochrana proti větru do ca. 130 km/h i se sériovým větrným štítkem. Tento je možné výškově nastavit nebo také vyměnit za originál kawasaki zvýšený o 40 mm, který nabízí ještě lepší ochranu proti větru, ale je vyroben na první pohled ze subtilnějšího materiálu a při vyšších rychlostech může vibrovat. V kouřovém provedení se ale k motorce skvěle hodí a dobře maskuje černý držák, ke kterému je připevněn.





Velmi praktické a hlavně kvalitní je originální kawasaki příslušenství, které nabízí mimo jiné dva boční kufry, top case a robustní kryty rukojetí, které nabízejí skvělou ochranu rukou řidiče.
Na veškerém příslušenství, stejně jako na motorce, je na první pohled vidět japonský smysl pro detail a perfektní dílenské zpracování.





Boční kufry o objemu 2 x 28 litrů lze velmi jednoduše připevnit na motorku během několika vteřin, stejně tak i top case o objemu 47 litrů, který uveze až 2 helmy, i když velmi natěsno. Kufry je možné pořídit v barvě motocyklu a zejména ty boční mají vynikající aerodynamiku - do 140 km/h ani nepoznáte rozdíl, zda jedete s kufry nebo bez nich. Všechny 3 kufry mají navíc nádherný design a rádi jim odpustíte i to, že byla jejich aerodynamice a designu podřízena využitelnost vnitřního prostoru - mají dynamický šípovitý tvar.





Doporučeníhodným doplňkem je také centrální stojan, který podstatně zjednodušuje údržbu motocyklu. Bohužel, výrobce stojan nedodává jako součást originálního příslušenství. Jedinou možností tedy zůstává pořízení v rámci druhovýroby - motocykl na fotografii má nainstalovaný centrální stojan od renomovaného výrobce motodílů sw-motech a nutno říct, že funguje perfektně - je umístěn v ideální centrální pozici, má kvalitní zpracování a zajišťuje motocyklu výbornou stabilitu ve všech směrech. Přesto má dva malé nedostatky: (1) nepříjemně podkluzuje, když se snažíte motocykl dostat na stojan na kluzkém povrchu nebo hladkém asfaltu - prospěly by gumové podložky opěrných bodů, (2) dráha centrálního stojanu koliduje s bočním stojánkem - při postavení motocyklu na centrální stojan je nutné zároveň vysunout ten boční a naopak. To je pro změnu dáno tím, že se při vývoji motocyklu s použitím centrálního stojanu nepočítalo...Nechme se překvapit novou generací versysu.









Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pedl
Pedl napsal 27.10.20 v 16:39 10b.

Krásný, bych se bál s ním offroadit

Pavel93
Pavel93 napsal 03.06.20 v 18:43 10b.

To jsem potřeboval vědět

matii
matii napsal 03.03.20 v 10:34 10b.

Parádní stroj a hezká recenze, o tom centrálním stojanu pouvažuji.

Kanada21
Kanada21 napsal 18.10.19 v 00:19 10b.

Moooc pěkně nafocené ! Přeji pohodovou jízdu.

runda
runda napsal 03.09.19 v 13:19 9b.

Asymetrická pružina ubírá bod z 10

Více komentářů



TOPlist