renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Matějhomola
Vloženo 23.8.2019
Aktualizováno 23.8.2019
Zobrazeno 6 026x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 31 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vlada
Vlada napsal 18.01.21 v 09:12 10b.

Ahoj Matěji, pěkná motorka, super barevná kombinace. Ta poušt to je tedka nově u Černejch Voděrad ?

Klousek
Klousek napsal 22.04.20 v 07:35 10b.

Boží motorka, perfektní recenze. Jsi borec...

MartinSc
MartinSc napsal 21.04.20 v 16:37 10b.

parádní recenze, at to jezdí!

Bebel17
Bebel17 napsal 20.04.20 v 22:12 10b.

Pekne si to napísal... držím palce!

mildanek72
mildanek72 napsal 13.04.20 v 07:25 10b.

krásná volba Přeji Ti Matěji spoustu dalších zážitků a km bez nehod vždy se šťastným návratem domů..Zdraví Milan 135 000km/nec.9 let..hlavně-kolama dolů

R.SUZUKI
R.SUZUKI napsal 10.04.20 v 18:05 10b.

Dobrá volba,taky bych se nebál automatu

KlokanJack
KlokanJack napsal 17.11.19 v 20:54

Právě jsem si ji pořídil a i když mám s ní najeto pouze 150 km, ty důvody mám naprosto stejné. Zeptám se, když máš těch 50 tis. najeto, měníš olej po 12 tis nebo jí dáváš lepší údržbu a měníš dříve. Dostala se ke mě informace, že ty DCT jsou lehce náchylnější právě na kvalitu oleje.

MiKXX
MiKXX napsal 05.09.19 v 06:07 10b.

Jsem zavilý odpůrce automatů, ale super uživatelská recenze. Ať DCT slouží dál ke spokojenosti.

Matějhomola
Matějhomola napsal 30.08.19 v 17:51

Zdravím všechny, díky za komentáře, potěšilo... Bohužel jsem nepochopil, jak v komentářích odpovědět přímo konkrétnímu člověku, shrnu o zde:
Pipe: Nožní řazení...kouknul jsem na to video (díky za něj!!), ale - asi bych oponoval. Skoro bych si troufal tvrdit, že právě to, že nemusíš řadit nohou, jje výhoda DCT. Takže pořizovat si quickshifter mi přijde proti smyslu toho automatu. Navíc ti chybí spojka, a protože s ní nemůžeš pracovat, tak je fakt jedinej rozdíl ten, že rychlosti tam místo palcem a ukazováčkem dáváš nohou. Místo dražšího DCT + příplatek za quickshifter bych si koupil rovnou manuál a ještě bych ušetřil pade. Bych řekl...
Mig35, kterému jsem psal do SZ, tak ještě veřejně: Je pravda, že v případě prudkejch výjezdů, či sjezdů má DCT jednu věc, se kterou je třeba počítat - v manuálním režimu tě nepustí do úplně nízkejch, nebo červenejch otáček. Modelová situace - sunu se kolmo dolů z prudšího kopce a místo brždění jedničkou bych si radši odspojkovával dvojku a dobržďoval. Ale při nízký rychlosti mi to v tom manuálním režimu nedovolí tam tu dvojku vrazit. Protože by to logicky chcíplo.
Těch situací, kde by šlo srovnávat DCT s manuálem je hromada. Na silnici i v terénu. Já se teď vrátil z Albánie, byl jsem tam na otočku, v neděli jsem vyjel a teď se akorát vrátil, tak jsem cestou přemejšlel, zda jsem tu recenzi napsal úplně správně a přišel jsem na to, že jsem zapomněl na jednu věc, který se lehce obávám. Když ti někde polozdechne baterka, že motorka škytá, ale nechytne, pustíš to z kopce a jedeš. DCT nerozchodíš. Ale zase nepřetrhneš spojkový lanko:))
PS: Poraďte mi, pls, jak se odpovídá rovnou v komentářích, dík:)

l333v
l333v napsal 30.08.19 v 16:27 10b.

Kamo super recenze palec nahoru! a preji ti stale spousty krasnych km v sedle at ti dela jen samou radost jako doposud!

Matějhomola
Matějhomola napsal 29.08.19 v 22:23

Zdravím všechny, díky za komentáře, potěšilo... Bohužel jsem nepochopil, jak v komentářích odpovědět přímo konkrétnímu člověku, shrnu o zde:
Pipe: Nožní řazení...kouknul jsem na to video (díky za něj!!), ale - asi bych oponoval. Skoro bych si troufal tvrdit, že právě to, že nemusíš řadit nohou, jje výhoda DCT. Takže pořizovat si quickshifter mi přijde proti smyslu toho automatu. Navíc ti chybí spojka, a protože s ní nemůžeš pracovat, tak je fakt jedinej rozdíl ten, že rychlosti tam místo palcem a ukazováčkem dáváš nohou. Místo dražšího DCT + příplatek za quickshifter bych si koupil rovnou manuál a ještě bych ušetřil pade. Bych řekl...
Mig35, kterému jsem psal do SZ, tak ještě veřejně: Je pravda, že v případě prudkejch výjezdů, či sjezdů má DCT jednu věc, se kterou je třeba počítat - v manuálním režimu tě nepustí do úplně nízkejch, nebo červenejch otáček. Modelová situace - sunu se kolmo dolů z prudšího kopce a místo brždění jedničkou bych si radši odspojkovával dvojku a dobržďoval. Ale při nízký rychlosti mi to v tom manuálním režimu nedovolí tam tu dvojku vrazit. Protože by to logicky chcíplo.
Těch situací, kde by šlo srovnávat DCT s manuálem je hromada. Na silnici i v terénu. Já se teď vrátil z Albánie, byl jsem tam na otočku, v neděli jsem vyjel a teď se akorát vrátil, tak jsem cestou přemejšlel, zda jsem tu recenzi napsal úplně správně a přišel jsem na to, že jsem zapomněl na jednu věc, který se lehce obávám. Když ti někde polozdechne baterka, že motorka škytá, ale nechytne, pustíš to z kopce a jedeš. DCT nerozchodíš. Ale zase nepřetrhneš spojkový lanko:))
PS: Poraďte mi, pls, jak se odpovídá rovnou v komentářích, dík:)

69šakal
69šakal napsal 29.08.19 v 10:17 10b.

Dobře napsaný.. užívej si Matěji, víme s mou paní o čem tyhle hračky jsou páč máme dvě..
Dost často jezdíme i do terénu a je s tím obrovská sranda!!

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 27.08.19 v 23:17 10b.

Rambler
Rambler napsal 27.08.19 v 23:00

Dobrej popis, Vypadá fakt zajimavě možnost si tam cvakat rychlosti sám.

CRF1000
CRF1000 napsal 27.08.19 v 14:27 10b.

souhlasím se vším co bylo napsáno a na rozdíl od jiných se domnívám, že AT má také charakter

Mates008
Mates008 napsal 27.08.19 v 02:57 10b.

Stadakk11
Stadakk11 napsal 26.08.19 v 21:49 10b.

Parádní recenze a ke všemu máš moc hezké fotky
10 bodů, ale dal bych i víc

Lucasbiker
Lucasbiker napsal 26.08.19 v 14:31 10b.

Ahoj, pěkná recenze, zkoušel jsem Afriku v manuálu i s DCT, verze Adventure Sports i obyčejnou, musím říct že mě nijak extra nenadchla, je to téměř dokonalej stroj a trošku jsem tam postrádal něco jako charakter, ale o tom jsem psát nechtěl; každopádně pokud Afriku, tak za mě jedině Adventure sports v automatu, kterej je úplně špičkovej a návykovej

MDragon
MDragon napsal 26.08.19 v 11:06 10b.

Skvělý a vystižný popis motorky. Já mám cesťáka ST 1300 a skůtra pcx a vnešní době to co se děje na cestách je už automat základ jak v autě tak na mašině...!!! Vždycky se najdou šťouralisti ale drtivá většina nikdy s matem nejela ale odsuzujou ho a pak jak to zkusí tak je jich hanba co řekli...u mně příští motka goldwing v matu užívej dál mašinu bez závad

PILS
PILS napsal 25.08.19 v 21:30 10b.

Máš dobrou motorku

MD625
MD625 napsal 25.08.19 v 19:59

Automat jsem zkoušel,není to špatné,ale já raději klasiku.At dobře slouží.

5157
5157 napsal 25.08.19 v 18:56

Pěkný popis příští motorka bude automat, měl jsem možnost otestovat a dobré. Hodně šťastných km v sedle

ufafil
ufafil napsal 25.08.19 v 17:17 10b.

Zajimave nazor, rad sem si to precetl.

Pol104
Pol104 napsal 25.08.19 v 15:17

Vypadá to super Afrika to je sen? ať vám to jezdí

Mig_35
Mig_35 napsal 25.08.19 v 12:49

to seš ty? zasluhoval bys wohnout

Mig_35
Mig_35 napsal 25.08.19 v 12:48 10b.

Moje krátké zkušenosti s automatem: v terénu se mi to nelíbilo. Neumím jezdit bez spojky asi. Krom toho, v některých prudkých kopcích to chtělo podřadit za jedna, ale trvalo to na dvojce, takže to jelo přískokama a dusilo se to.
někdo mi říkal, že v určitě poloze plynu je pozice, kdy je spojka "vystavená"... našel jsi to? mě se to buď nepovedlo, nebo jsem to nepoznal.
podle mého, časem přijde sw upgrade a tyhle nedostatky se snad odstraní.
kažopádně, jízda ve stupačkách bez nutnosti řazení něco do sebe měla.
Naopak, parkovací brzdu jsem používal i při jízdě v terénu, při sjezdech jsem si brzdil oběma brzdama na každé ruce jednou, to mi přišlo fajn.

PiPe
PiPe napsal 25.08.19 v 11:56

prej na to existuje nozni razeni kterym ziskas nejlepsi z obou svetu

Pavel888
Pavel888 napsal 25.08.19 v 10:18 10b.

tak to je recenze jak má bejt At se daří

Guga
Guga napsal 24.08.19 v 10:08 10b.

Velmi krásně popsán rozdíl. Je vidět, že si motorku umíš užít
Přeji spoustu krásných zážitků v sedle

jiřus69
jiřus69 napsal 23.08.19 v 11:52 10b.

Hodně dobře popsáno a vysvětleno a užitečné pro ty, kteří se rozhodují mezi DCT a manuálem. Jak je vidět, může to "zavrhované" být celkem zajímavé a hodně použitelné.

POUND
POUND napsal 23.08.19 v 07:15 10b.

Velmi zajímavé a poučné. Tak kolama dolů.



TOPlist