Vlastník | Matějhomola | |
---|---|---|
Vloženo | 23.8.2019 | |
Aktualizováno | 23.8.2019 | |
Zobrazeno | 6 026x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
Vlastník | Matějhomola | |
---|---|---|
Vloženo | 23.8.2019 | |
Aktualizováno | 23.8.2019 | |
Zobrazeno | 6 026x |
Ahoj Matěji, pěkná motorka, super barevná kombinace. Ta poušt to je tedka nově u Černejch Voděrad ?
Boží motorka, perfektní recenze. Jsi borec...
parádní recenze, at to jezdí!
Pekne si to napísal... držím palce!
krásná volba Přeji Ti Matěji spoustu dalších zážitků a km bez nehod vždy se šťastným návratem domů..Zdraví Milan 135 000km/nec.9 let..hlavně-kolama dolů
Dobrá volba,taky bych se nebál automatu
Právě jsem si ji pořídil a i když mám s ní najeto pouze 150 km, ty důvody mám naprosto stejné. Zeptám se, když máš těch 50 tis. najeto, měníš olej po 12 tis nebo jí dáváš lepší údržbu a měníš dříve. Dostala se ke mě informace, že ty DCT jsou lehce náchylnější právě na kvalitu oleje.
Jsem zavilý odpůrce automatů, ale super uživatelská recenze. Ať DCT slouží dál ke spokojenosti.
Zdravím všechny, díky za komentáře, potěšilo... Bohužel jsem nepochopil, jak v komentářích odpovědět přímo konkrétnímu člověku, shrnu o zde:
Pipe: Nožní řazení...kouknul jsem na to video (díky za něj!!), ale - asi bych oponoval. Skoro bych si troufal tvrdit, že právě to, že nemusíš řadit nohou, jje výhoda DCT. Takže pořizovat si quickshifter mi přijde proti smyslu toho automatu. Navíc ti chybí spojka, a protože s ní nemůžeš pracovat, tak je fakt jedinej rozdíl ten, že rychlosti tam místo palcem a ukazováčkem dáváš nohou. Místo dražšího DCT + příplatek za quickshifter bych si koupil rovnou manuál a ještě bych ušetřil pade. Bych řekl...
Mig35, kterému jsem psal do SZ, tak ještě veřejně: Je pravda, že v případě prudkejch výjezdů, či sjezdů má DCT jednu věc, se kterou je třeba počítat - v manuálním režimu tě nepustí do úplně nízkejch, nebo červenejch otáček. Modelová situace - sunu se kolmo dolů z prudšího kopce a místo brždění jedničkou bych si radši odspojkovával dvojku a dobržďoval. Ale při nízký rychlosti mi to v tom manuálním režimu nedovolí tam tu dvojku vrazit. Protože by to logicky chcíplo.
Těch situací, kde by šlo srovnávat DCT s manuálem je hromada. Na silnici i v terénu. Já se teď vrátil z Albánie, byl jsem tam na otočku, v neděli jsem vyjel a teď se akorát vrátil, tak jsem cestou přemejšlel, zda jsem tu recenzi napsal úplně správně a přišel jsem na to, že jsem zapomněl na jednu věc, který se lehce obávám. Když ti někde polozdechne baterka, že motorka škytá, ale nechytne, pustíš to z kopce a jedeš. DCT nerozchodíš. Ale zase nepřetrhneš spojkový lanko:))
PS: Poraďte mi, pls, jak se odpovídá rovnou v komentářích, dík:)
Kamo super recenze palec nahoru! a preji ti stale spousty krasnych km v sedle at ti dela jen samou radost jako doposud!
Zdravím všechny, díky za komentáře, potěšilo... Bohužel jsem nepochopil, jak v komentářích odpovědět přímo konkrétnímu člověku, shrnu o zde:
Pipe: Nožní řazení...kouknul jsem na to video (díky za něj!!), ale - asi bych oponoval. Skoro bych si troufal tvrdit, že právě to, že nemusíš řadit nohou, jje výhoda DCT. Takže pořizovat si quickshifter mi přijde proti smyslu toho automatu. Navíc ti chybí spojka, a protože s ní nemůžeš pracovat, tak je fakt jedinej rozdíl ten, že rychlosti tam místo palcem a ukazováčkem dáváš nohou. Místo dražšího DCT + příplatek za quickshifter bych si koupil rovnou manuál a ještě bych ušetřil pade. Bych řekl...
Mig35, kterému jsem psal do SZ, tak ještě veřejně: Je pravda, že v případě prudkejch výjezdů, či sjezdů má DCT jednu věc, se kterou je třeba počítat - v manuálním režimu tě nepustí do úplně nízkejch, nebo červenejch otáček. Modelová situace - sunu se kolmo dolů z prudšího kopce a místo brždění jedničkou bych si radši odspojkovával dvojku a dobržďoval. Ale při nízký rychlosti mi to v tom manuálním režimu nedovolí tam tu dvojku vrazit. Protože by to logicky chcíplo.
Těch situací, kde by šlo srovnávat DCT s manuálem je hromada. Na silnici i v terénu. Já se teď vrátil z Albánie, byl jsem tam na otočku, v neděli jsem vyjel a teď se akorát vrátil, tak jsem cestou přemejšlel, zda jsem tu recenzi napsal úplně správně a přišel jsem na to, že jsem zapomněl na jednu věc, který se lehce obávám. Když ti někde polozdechne baterka, že motorka škytá, ale nechytne, pustíš to z kopce a jedeš. DCT nerozchodíš. Ale zase nepřetrhneš spojkový lanko:))
PS: Poraďte mi, pls, jak se odpovídá rovnou v komentářích, dík:)
Dobře napsaný.. užívej si Matěji, víme s mou paní o čem tyhle hračky jsou páč máme dvě..
Dost často jezdíme i do terénu a je s tím obrovská sranda!!
Dobrej popis, Vypadá fakt zajimavě možnost si tam cvakat rychlosti sám.
souhlasím se vším co bylo napsáno a na rozdíl od jiných se domnívám, že AT má také charakter
Parádní recenze a ke všemu máš moc hezké fotky
10 bodů, ale dal bych i víc
Ahoj, pěkná recenze, zkoušel jsem Afriku v manuálu i s DCT, verze Adventure Sports i obyčejnou, musím říct že mě nijak extra nenadchla, je to téměř dokonalej stroj a trošku jsem tam postrádal něco jako charakter, ale o tom jsem psát nechtěl; každopádně pokud Afriku, tak za mě jedině Adventure sports v automatu, kterej je úplně špičkovej a návykovej
Skvělý a vystižný popis motorky. Já mám cesťáka ST 1300 a skůtra pcx a vnešní době to co se děje na cestách je už automat základ jak v autě tak na mašině...!!! Vždycky se najdou šťouralisti ale drtivá většina nikdy s matem nejela ale odsuzujou ho a pak jak to zkusí tak je jich hanba co řekli...u mně příští motka goldwing v matu užívej dál mašinu bez závad
Máš dobrou motorku
Automat jsem zkoušel,není to špatné,ale já raději klasiku.At dobře slouží.
Pěkný popis příští motorka bude automat, měl jsem možnost otestovat a dobré. Hodně šťastných km v sedle
Zajimave nazor, rad sem si to precetl.
Vypadá to super Afrika to je sen? ať vám to jezdí
to seš ty? zasluhoval bys wohnout
Moje krátké zkušenosti s automatem: v terénu se mi to nelíbilo. Neumím jezdit bez spojky asi. Krom toho, v některých prudkých kopcích to chtělo podřadit za jedna, ale trvalo to na dvojce, takže to jelo přískokama a dusilo se to.
někdo mi říkal, že v určitě poloze plynu je pozice, kdy je spojka "vystavená"... našel jsi to? mě se to buď nepovedlo, nebo jsem to nepoznal.
podle mého, časem přijde sw upgrade a tyhle nedostatky se snad odstraní.
kažopádně, jízda ve stupačkách bez nutnosti řazení něco do sebe měla.
Naopak, parkovací brzdu jsem používal i při jízdě v terénu, při sjezdech jsem si brzdil oběma brzdama na každé ruce jednou, to mi přišlo fajn.
prej na to existuje nozni razeni kterym ziskas nejlepsi z obou svetu
tak to je recenze jak má bejt At se daří
Velmi krásně popsán rozdíl. Je vidět, že si motorku umíš užít
Přeji spoustu krásných zážitků v sedle
Hodně dobře popsáno a vysvětleno a užitečné pro ty, kteří se rozhodují mezi DCT a manuálem. Jak je vidět, může to "zavrhované" být celkem zajímavé a hodně použitelné.
Velmi zajímavé a poučné. Tak kolama dolů.