renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple R (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 11111111111
Vloženo 16.8.2019
Aktualizováno 16.8.2019
Zobrazeno 984x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Holka pro všechno. (30 znaků? zbytečný, ale dobře... asdsfd34@@hbvcczf@%gvbnvh)

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Mým předchůdcem byl starší ne-Rkový model, takže žádné velké překvápko se po přesednutí nekonalo, pořád je to ten chuligán, který neomrzí s nějakou tou výbavičkou navíc, ale o tom níže...

Motorku bych doporučil pro - všechny a kdo tvrdí že ne, ať si na to nejdřív sedne :D

Doplňky na motorce - QS, zrcátka z nového Speeda (TOP), úložný prostor - není lehké vyladit (top case SHAD SH40 s držákem od motechu a boční brašny Dainesse s držákem Givi, laďák SC GP M2 (je potřeba kvůli bezpečnosti, originál je hrozně tichej, nikdo o vás neví, protože to uiii uiii co je slyšet víc než motor děcka v dědině neupozorní dostatečně)

Recenze

Popisu se moc věnovat nebudu, jelikož už jsem vše důležité shrnul u předchůdce, takže spíš srovnání modelů a proč ta výměna...
Starší street mě zaujal, sedl mi a neomrzel, ale chybělo mi pár věcí, a proto jsem se rozhodl pro výměnu za R13.

Důvody byly tyto: vzhled, ABS, podvozek (hlavně z důvodu možnosti úpravy pro cestování s bagáží), možnost doplnění quickshifteru (starší CU to neumožňovala).

Všechno z toho uplatňuju dnes a denně, ABS ať si říká kdo chce co chce je pro mě nutnost, několikrát mi zachránilo prdel. Quickshifter je taky super věc, hlavně zvyšuje "fun factor", ale taky je to hrozně užitečnej pro plynulý řazení v náklonu a nakonec dobře to zní. Podvozkově s 40kg bagáží se chová po přenastavení určitě líp než základní model a už i v základním nastavení bez báglů je to znát, líp to zvládá rozbitější cesty, je z něj lepší pocit.

Zapomněl jsem zmínit brzdy... u novějšího modelu jsou 4pístky a kotouče od Bremba (předchůdce 2pístky + Nissin) a rozdíl je zase dost znatelný, nekoušou se tak, jsou účinnější a při cca stejném nájezdu (40tis) jsou bez hranky a bez vůlí, narozdíl od předchozích Nissinů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist