Superbike se skvělým motorem a jízdními vlastnostmi.
První dojmy - Respekt,radost,skvělý zátah,nádherný zvuk Yoshimura R11.
Motorku bych doporučil pro - Motorku doporučuji pro vyježděné jezdce,kteří to mají v hlavě srovnaný a umí ovládat stroj hlavou a zápěstím.Veřejná silnice není závodní dráha.Pojeď na okruh a tam se ukaž.
Doplňky na motorce - Laďák Yoshimura R11,kryty motoru GB Racing,ochrana brzdové páčky Lightech,padáky Lightech
Recenze
Přešel jsem z GSX-R 750 K9 ,která byla skvělá a velmi podobná litrovému objemu,ale ještě tam kousek chyběl k mé spokojenosti.
Proto jsem přešel na litrovou motorku a jsem velmi spokejený.Výkon 135 kW je na dnešní provoz na silniích velmi dostačující.
Motor se vytáčí ochotně,necuká,podvozek je pro mě komfortní,ale brzdy by mohly bít lepší.Na brzdy byla Suzuki vždy slabší.Ovladatelnost motorky je příjemná,spotřeba se pohybuje 5,6L.
Motorku mám od dubna 2019 a najel jsem 5000km v Itálii a Rakousku.Je to motorka převážně na okruh,ale mě se cestovalo v celku dobře,až po třech dnech jsem začal cítět bolest v zápěstí a kolenou.Nestěžuji si,je to sportovní motorka.
Jízda je velmi příjemná,ale mašině moc nesvědčí velmi utáhle vracáky.Je to přece jenom superbike na okruh,kam se taky chystáme.Tam se bude cítit jako ryba ve vodě.Už se těším.
Parádní!
Moooc pěkná
Přeji hodně pěkných společných zážitků
Díky,
Krátká, jednoduchá a hlavně objektivní recenze! Strojovna perfektní, v hlavě to máš evidentně taky srovnaný, takže hodně štěstí a zážitků na asfaltu