Je to ojetá Honda. Hodně ojetá. Ale furt startuje a jede. Je to holt Honda.
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - Do ruky padla, sedlo si sedlo. Jízda na prd, bo v čudu gumy a zadní brzda. Nicméně, na zem dosáhnu, na řídítka taky, posez značka ideál. Nenápadná barva, žádná cingrlata a LED efekty. Má to zvuk jak motorka, stock výfuk nenadchne ani neurazí. Problém jsou zrcátka-Honda má řídítka asi užší než mám já pupek. Takže kdo ví, odpoví, jaká širší řídítka si mám koupit. Děkuji předem!
Motorku bych doporučil pro - Je vám 50+, krizi středního věku zvládáte a nechcete v kolonách performovat půl tuny chromu v plnej palbě a v kožených třásních. Chcete se rozjezdit za krátké love a nemít strach, že tu mašinu a sebe vyválíte v tunelu Blanka v louži vody, co teče ze stropu. Občas si chcet skočit na mašinu a dojet si pro rohlíky. Nechcete s tím jet na Transfagarasan a přejet s tím Saharu. A záda házíte maximálně na vyšetření v Revmatologickém ústavu.
Doplňky na motorce - Od původního majitele padáky na motoru. Což ostatně není vzhledem k mému motovzkříšení k zahození.
Recenze
Mašinu jsem vybral pro její pověst začátečnického motocyklu. A taky s ohledem na pořizovací cenu. Nechtělo se mi dávat cca 100 litrů za něco, co bych mohl někdo zahodit do škarpy, protože jsem na mašině neseděl sakra dlouho. V mém pokročilém věku ten agregát výkonem bohatě stačí. Na rozježdění jsou prý Hondy doporučovány devíti z deseti učitelů automotozgůtrškoly.
Teď je holka v autorizovaném servisu na kontrolu, výměnu kapalin a hlavně pneu. Pak se půjdu někam na volný plac učit osmičky...
Ať slouží k ke štěstí Hlavně furt kolama dolů. Taky si dodnes jezdím dělat osmičky.