renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 R (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dablicek200Mph
Vloženo 12.8.2019
Aktualizováno 18.6.2022
Zobrazeno 2 497x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Trošku více vychovaná i přes sklony k sebepoškozování.
Neskutečně náladová, věčně se seroucí, ale o to skvělejší, když se to zrovna snaží vynahradit.

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RSV 1000 Factory: Žádná pro mě nebyla dostatečně zajímavá tak, abych za ni chtěl dávat ty peníze.
Moto Morini Corsaro 1200: Krapet vyhynulí druh. Nic zajímavého.
Aprilia Tuono 1000R: Pořád nemůžu dvojkovému Tuňáku přijít na chuť. 07+ jsou v hnusných barvách a Factory zase za nezajímavý peníz.
Triumph Speed Triple: Chyběly love a chtěl jsem ukojit zvědavost.

První dojmy - Ono to docela spěchá... Sakra, je to větší netykavka než moje stará... Nejspíš bude pár dní trvat, než si padnem do noty. (První dojem značně zkreslila nahovno sjetá zadní guma)!!!

Motorku bych doporučil pro - Pro jedince se sklony k sebepoškozování.

Recenze

Jóó, a obrácené řazení by se šiklo.

Proběhla první seznamovačka, tak můžeme doplnit pár drobností.
Ano, myslím, že si budeme velice dobře rozumět.
Je to celkem bitch, co vyžaduje při řízení hodně agresivní přístup. Snad i agresivnější, než jedničková social mille. Taky není tak poddajná, jako jedničkovy eRko. Tady se to musí daleko víc vydřít. Vliv na to nejspíš bude mít i blbě sjetá dvoukilo guma vzadu, kterou jsem teda v rukách ještě nikdy neměl.
Antihop funguje parádně. Tady je evoluce (nebo spíš nová membrána) hodně znát a prdelka se začne zmítat teprve, až když to tam prsknu na hulváta ještě v náklonu na nějakém vlhkém fleku - odzkoušeno.

Update - Nic z výše napsaného neberte příliš vážně. Ano, ty zmíněné debilní gumy v kombinaci s neideálně nastaveným podvozkem situaci značně zkreslily.
Po nastavení podvozku do série a obutí správných bačkůrek je všechno absolutně jinak a o nepoddajnou italskou kurvu (taky vím jak na ni) se už vážně nejedná.
Teď funguje naprosto famózně a konečně můžeme nasbírat reálný data.
Je poddajná jak (cenzurováno).

Takže se tady bude po sezóně značně přepisovat a román naší nově objevené romance snad konečně dopadne. Update

Samozřejmě, jak je u mě zvykem. Román sepíšu až v zimě.

Ano, román stále není.
Bo se sesralo všechno, co se sesrat mohlo a čeká nás transplantace. Správně, transplantace srdce. Takže to krapet shrneme.

Ano, román bohužel stále není k dispozici. A to ani po skoro třech sezónách.
Pořád není nashromážděno dostatečné množství dat. Cca 2600 kiláků v rozmezí 28mi měsíců je prostě málo na nějaké závěry, tak snad rok 22 konečně něco nabídne a budeme sem moct plácnout něco smysluplného.

Jo, a konečně dostala jméno.
Vlastně se vybíralo docela snadno už po první skoro-sezóně. Klepna.
Za prvé - ano, správně, zaklínač.
Za druhé - bo svině zaklepala dřív, než začala vůbec dělat radost.

Ale ten rádoby antihop si nechá líbit fááákt hodně. Až jednička v osmi ho dokáže pořádně přeprat. Parádní rodeo, tak se nám to líbí.
Není nad to, když se někde vloudí chybička a neotravuje přitom nějaká ta berlička.

Tak letos (2022) slohová práce konečně dopadne a bude hotová. Konečně šlapeme jak hodinky.

Sezóna 2019
Za naší prozatím velice krátké spolupráce jsme toho opravdu moc nestihli a najeli jsme slušných šest metrů, třiadvacet centimetrů, celých 8 milimetrů a nějaký drobný, než se začaly ozývat rozvody. Šup s ní do servisu - prkotinka.
Hovno, vyklubal se z toho velký problém, který prozatím pojmenujeme líný mechanik.

...Jejda, dorazily Vánoce!
Milí Ježíšku. Zase tak moc jsem nezlobil (nebylo na čem), nemohl by si mi prosím nadělit hotový servis na motorce? Prosíííím...

...No co, přes zimu se stejně nejezdí...

Sezóna 2020
Z velkého problému se stal ještě větší problém, který prozatím pojmenujeme nejlínější a nejneschopnější mechanik. (Zatím asi jenom v republice, ale kam to povede je otázka).

...Sakra, ani zima nestačila na to, aby se rozvody stihly udělat. Není to práce nanejvýš na týden? Teda samozřejmě za předpokladu, že se chce, že jo. V opačném případě by to totiž mohlo zabrat i týdny tři. No nic, musíme pořádně zalovit ve fusekly, která nějak nekomunikuje.
A hele, vono se ještě nic neudálo. Jaká škoda. Zima holt nebyla dostatečně dlouhá.
Já si to myslel, že toho sněhu letos moc nenapadalo. Já to věděl.
Ach jo...

...Co, co že se to stalo? Rozvody že jsou konečně hotový? Není možná. Nemůžu tomu uvěřit. Bylo to jako sen. Blesk z čistého nebe. Konečně se zase shledáme. Vypadá to, že snad i stihneme začátek sezóny.
Okamžitě nahazujeme růžové brýle a platíme agenturu...

...HOVNO.
Problém přetrvává, vlastně tak trochu oba.

...Jaro v plném proudu rozkvétá a hezky voní. Ještě větší problém si podává ruku s velkým problémem a dozvídáme se, že srdce mé vyvolené je zlomené. Naše devítiměsíční odloučení si vybírá krutou daň. Ale miláčku, já za to přece nemohu.
Musíme shánět dárce.

Ano, 9 měsíců je skutečně doba, kterou běžně trvá diagnostikování problému. TEČKA
A dementní důvěra majitele v líný kryply.

Druhý motor se nám povedlo sehnat prakticky okamžitě. Bohužel už je krapet odstrojený, takže ho nemůžeme vyzkoušet. No co...beru.

Ještě ten den ho vykládáme u velkého problému s nadějí, že to konečne bude ten správný impuls. Ó, jak převelice se pleteme. O měsíc později zjišťujeme, že s motorem se ještě ani nehlo a sedá na něj (do něj) všelijaký bordel na tom samé místě, kde jsme ho nechali. Good Job.

Následuje další kolo výmluv. Hledáme jinde!

Máme velice cenné doporučení.

Domlouváme se a čekáme, až bude místo.

A konečně přichází řada na stěhování. Po roce ničeho se loučíme s velkým problémem (nikdy víc) a stěhujeme tu hujdu krapet víc na sever. Paráda, po lehčím bloudění je motorka konečně na správném místě a hned druhý den se začíná pracovat. Asi jsem se zamiloval.

Dostáváme tolika info a fotek z celého průběhu, že se nad nimi můžu ukájet ještě dnes. Nádhera.

Máme hotovo. Nový motor je ve skvělé kondici a ''jede jako prase''.
Přece jen se letos ještě svezeme. VELKÉ DÍKY Hugovi, že necouvnul a přijal tuhle extrémní výzvu (dodělávej práci po někom). Zachránil tu moji Klepnu a s ní i zbytek sezóny.
Díky Moc.
Příště zas.

No, tak jsme se zase tak přehnaně nesvezli, ale co už. Kromě pár set metrů už nám toho počasí moc nedovolilo a nakonec nám umřel ještě regler.
Snad už poslední díl skládačky.

Teď už zbývá jen čekat, co na nás čeká příští sezónu...
Holka má ultimátum. Zatím mě moc nepřesvědčila, že funguje líp, než obě předchozí verze (myšleno na silnici, servisní patálie mě nezajímají).

Sezóna 2021
Zatím naše jednoznačně nejúspěšnější sezóna vůbec.
Namotáno krásných 1674 kiláků. To je pošušňáníčko - paráda.
Jmého Klepna se prý moc nechytlo a čím dál častěji se dokáži přistihnout jak říkám Hujda.
Však ono to sedí ne??? A to křestní jsem radši ani psát nebudu.

Většinu sezóny nás totiž provází poměrně vleklé problémy s dobíjením.
Ach jo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Matty1208
Matty1208 napsal 03.09.23 v 12:02 8b.

Wildaja
Wildaja napsal 19.07.22 v 16:22 10b.

Ahojky .
Pokazil jsi to jménem "Klepna" není moc lichotivé, i když to asi sedlo. Nediv se,
že se jí do blbnutí moc nechtělo, podle jména má jiné zájmy, než lítat po okolí,
ale prolomilo se to .
Moc se mi recenze líbí. Ať se Ti daří a jezdí stále s takovým nadšením.
Jooo a děkuji .

freccia_rossa
freccia_rossa napsal 18.06.22 v 22:38 10b.

Fakt nádherný kousek. Hlavně kolama dolů.

Raptor-1000V2
Raptor-1000V2 napsal 03.06.22 v 20:32 10b.

Čau vidím že apríla nenudí... jako správná italka , RSV jsou pěkný kladiva.

JA-NE
JA-NE napsal 22.04.22 v 10:05 10b.

Teda to bol boj mptorka ale paradna

Více komentářů



TOPlist