PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600S (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mistík
Vloženo 11.8.2019
Aktualizováno 5.10.2020
Zobrazeno 797x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po dvou 2V změna a zkouška 4V.

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 1000: Jezdím sám, vyšší spotřeba a náklady na provoz

První dojmy - Hodná Honda, která neodmlouvá poslouchá na slovo. Je pohodlná, má cestovně naladěný podvozek a skvěle pobírá naše rozbité okresní silnice. Motor jde sametově zatahuje lineárně od nízkých až do vysokých otáček bez výkonové díry. Velmi mile mě překvapila.

Motorku bych doporučil pro - Pohodář, cestovatel, potěší i zkušenějšího to CBR tam prostě někde schované je...

Doplňky na motorce - padáky, kufr, hlavní stojan

Recenze

Hledal jsem něco cestovněji orientováno a na dojíždění do práce dálnice Dobříš - Praha a také jsem po dvou 2V chtěl zkusit 4V. Objevil tuto Hondu rok 2011 původ ČR 1.majitel starší ročník 2.majitel na ní najel cca 300km moto mělo najeto 7800km, takže zánovní stroj v super stavu. Měla již namontovány padací rám, dokoupil jsem nosič na kufr a hlavní stojan, jehož montáž byl docela oříšek, hlavně nandání dvojité pružiny na něj, tímto děkuji kamarádovi, co mi s tím pomohl. Výhledově bych chtěl ještě vyšší plexi, vyhřívané rukojeti, zásuvku 12V, postranní nosiče textilních brašen a možná i ukazatel zařazené rychlosti. Opoti předchozím motorkám, které byly naháče je toto polokapota a je kolem 130km/h vcelku účinná. Také 4V motor je v nižších otáčkách klidnější a neucukaný ideální na jízdu po městě. Každý druhý motorkář vám řekne, že motorka je pro radost, a že spotřeba se nemá řešit. Při denním dojíždění do práce cca 80km, to ale já řeším a jestli jedu za 4l nebo za 6l je podstatný rozdíl.Cestovatelké ambice splňuje i nádrž je na 20litrů a dá se ujet i přes 400km. Na motorce mám najeto již 2000km za cca 1měsíc a průměrnou spotřebu mám 4,1 až 4,2l na 100km. Motor je kapitola sama pro sebe a ikdyž je to můj paradoxně nejslabší jak obsahově tak i na krouťák, jsem nejvíce spokojený. Základ je z CBR 2007 a uškrceného Horneta o pár koní, za to lineární průběh Nm posunut dolů takže na cestování a běžné ježdění ideál. Motor sám o sobě má pověst nezničielného a když má ještě uškrcen výkon, bude asi nesmrtelný což zde dokládá jeden profil majitele, který už na něm má něco přes 140000km. Také jsem se bavil s člověkem, který dělá moto kaskadéra, má speciálně upravené moto, motorům dává čočku, už zničil 2 motory Kawy, ale u motoru z CBR se mu to nedaří. Honda zřejmě motorky umí sálá z nich kvalita a spolehlivost a konkrétně u mého modelu jsem zatím našel jen jednu slabinu, nemá kardan

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist