PROFIL MOTORKY

KTM LC4 640 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fizzbiker
Vloženo 9.8.2019
Aktualizováno 17.8.2019
Zobrazeno 734x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Legendární enduro klasika, konec éry karburátorů.

Více fotografii

První dojmy - Krásnej chraplák, po dlouhé době zase na enduru, široký jak žiletka, vysoký jak žirafa... Dojmy? To co clovek čeká od takovyho endura plus takovej ten pocit že to pořád čeká na nejakou chybu...

Recenze

Aktuálně bude nějaký ten servis, jsou KO ložiska zadniho kola, gumy už taky hodně odmakaly,...

Uvidíme.

Klasicky, po zelené anabázi ( https://www.motorka.../motorka/?mid=122114) oranžové peklo?...

Řekl jsem si že dnes v tom ukrutném Mordoru, rozuměj: takové vedro ze než otočíš klíčkem ve spinačce, dal bys dvakrát sprchu a menší roli ve švédským pornu jak seš zpocenej, bych radši potěšení luhů a hájů než-li útrapy černého asfaltu.
Oukej, oranžáda venku, dotankovano po čepek, klíčky, šup šup šup... Tvl nic, ani štěk se z tý hromový roury neozval... Kwa, včera chytala na brnk. 20x? 200x?... Sytič, plyn, pul plynu, pul sytiče, plnej plyn. Ani ho#no. ... A baterka off.
No co vezmu zelenou, italka bude mit radost, beztak su uz tak zpocenej ze to vic nejde. Oranžáda si udelala rošádu se zelenou,...
Radši se neoblikam předem, zelená je tvrdohlavá, (viz její recenze), ale co! Chytla na DRC! Jak nikdy, žádný pupupupu nakrmit trubky než vrčim. Pěkné první pucnuti se zrovna změnilo na hřmění... Oukej, začátek války mezi rakouskou postarší gazelou a italskym obstarožním monstrem o přízeň jezdce...

Teď je na tahu oranžová, uvidíme co bude následovat...

Edit.: Nezklamala, první vyjížďka, z prozaických důvodů skoro asfaltová, skončila po 4km, ...

Ale abych nepředbíhal, baterka nabitá, vytahnem to ven a uvidíme co té oranžádě schází, takže šup sedím, levej palec sytič, jo benzín sakra puštěnej? Je už od včera,ok. Takže znova, sytič, ok, klíček ok, neutral ok, drc do tlačítka... Dudududududu... No ty vole, byl v Rakousku svátek práce? Bufa to ale okej, žádný neduhy, dam to ohřát na stojan a pujdu to prohnat. Stojan na půl žerdi a ticho, ludra! ( mexické označení pro milou citlivou divku). Zkusím to ještě několikrát, a jsme doma, policajt stojanu policajtuje i se zařazeným neutralem, divný, no je vedro, s tím se dá žít (čti jezdit), chci se projet, dělat ze sebe servisaka budu až jindy, idealne kdyz nebude 78'C ve stínu.
Bubuákuje to pěkně, odlítam, dostavam se pohodově na onen zmiňovaný 4ty kilometr, potud vsecko ok, zvykam si na sezení na něčem co je jako fošna na kant, zvykám si že gumy nelepí, zvykam si, ze se to tak netočí... Prostě se bavím... Táhlejší kopec neznamená řadit ale potahnutí plynem na 5ku,... A z dududududu je duuu,... No dobrý, ... Nikde nic jediný čeho je kolem všude dost je vedro, u sebe mám akorát doklady. No nebudu stát na vyhecovanym asfaltu, otacim to dolů, uzivam si drobný závan a dumam jak stohoven... Pod sedlo se nedostanu, nemam imbus,... Větvičkou to nepůjde... pod kopcem polní cesta, idealni servisní stanoviště pro LC4. Obcházím ten verk, nedá se svítit volam servisní vůz, teda skútr, děda má kousek chatu, vytahne Burgmana a doveze...

Logicky si objednávám pouze 5ku imbus.

Co jinýho kdyz vim ze to prostě bude v eletrice že. Za sluncem zalitych poctivě prohřátých 20minut je tu, shodim sedlo hrabu se v kabelech, hledam policatuv konektor, mimo jiné si vsimnu a asi je jasnovyklepany kablik z konektoru,... Čumím na 5ku imbus a přemýšlím jak ho použiju na ořezání kabliku, rozebrání konektoru, pájení atd. Děda trumfuje, má ještě trojku imbus, a origo nářadíčko že skútra, kdo zná vi ze to je ostuda i vyhodit, kdo nezná, kombinackam se ani nepotkávají čelisti. Nevadí výzva jak z trosečníka. Teď trumfuju já, opraveno. Chvilka pravdy, jestli to bylo ono, klíček palec tlačítko, však už víte... YES! Bublá dobrý, povinný oblečky, a frr, tak teda na tu chatu.

Oranžáda spokojeně dusá, a po dalším kilometru víc než obvykle. Mrkam dolů, dobrý nic netáhnu, nic sem neslyšel ani neviděl upadnout, odmítám zastavit a s prstama na brzdě se přibližuju cíli.

Tam je jasno hned, jeden se svárů vyfukoveho kolena dokonale kolem dokola praskl, jsa nerezový, čistý zlom.
Nicemu se ani nedivím, já to tak s motorkama mám, stříhám s úsměvem víčko od plechovky se susenkama, vyptavam si dve eskapasky, a tímhle nouzovým cípantem téměř plnohodnotně nehrazuji původní funkci svaru.

Cestu zpátky si zkracuju azimutovym způsobem, pole jsou prázdné ideal. Kromě seřizování spojky se cesta domů nijak závadově neopřívlastkovala...

Takže uvidíme co přinese ta příští...

---

Nezklamala, kromě nekolika dalších prasklin na svodu, buďto to vařilo v Číně nějaký dítě na konci noční směny nebo stim musel někdo zatloukat pařezy do hlíny, se opět - samozřejmě zcela "nečekaně" vyskytlo nekolik drobných faultů. Tak třeba, dojedu k bráně, to není moc zajímavý co, dám tu oranžovou gazelu na stojan, pořád žádný porno, sedám, rovnám, zakopávám bočák, no a von upad, jakože né úplně, strihl se M10 sroub co ho drží (WTF?) Zůstal viset na druhým a na kabelu od policajta. Jako sem to tušil ze když posnidam to nejvíc skořicový šílenství v mliku, (takový ty kanibalistický čtverečky z bílé krabice s napisem Cinni Minies ) ze budu mít ukrutnou sílu a dost vápníku na celý den, ale že v žabkách ukopnu desítku imbus jooo, projednou reklama nelhala, a néé jak žádný fleky a tak že... No nic, jooo ale vůbec nic, dáš si jednotku a hov... Teda ticho. Ten rakouskej policajt to bere fakt vážně... Chvilku se na to dívám, pak se na to dívám ještě jednu, trošku delší, chvilku. Nic. Dívání nepomáhá. No zkusil jsem to. Nic nezanedbat rikavala maminka i babička.
Přeškoluju KTM na odrážedlo a frčím k dílně co mi noha stačí.
U dílny čeká vymydlená zelená, zdá se, že se dobře baví... Aha? Sabotáž? Oprava rychlovka, vytahnout zalomenej šroub, udelat střihnutej kolík mezi bočákem a policajtem. No a prd, jakože fakt, dáš jednotku a ticho. Takže rychlovka asi né. Takže měřením se ukazuje ze policajt je ok. Jasně, nic jinýho se neudálo. Hledej šmudlo. Zkrátím to. Vsecko to viselo na kabelu, byť se to zdá nepravděpodobné, ten tah rozpojil kontakt až u hrany nádrže, takový ten kulatý štekr v silikonovém kousku hadičky, no!...
Hledat a najít... No jo KTM (kurva temná magie)...

A to sem ještě moc neujel. ?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Matess727x
Matess727x napsal 14.08.19 v 21:55 10b.

Popis mě vážně pobavil.

WIMPY
WIMPY napsal 14.08.19 v 10:50 10b.

Bereš to pozitivně, to se cení! Hezky popsané. Držím palce do dalších kilometrů...

Více komentářů



TOPlist