PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník lainpe
Vloženo 5.8.2019
Aktualizováno 14.11.2019
Zobrazeno 1117x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Asi nejlepší poměr výkon - cena co momentálně na trhu je v poměru se značkovým japonským motocyklem Suzuki.

Motorka koupena od FIRMA:Global Moto (Hradec Králové) - Globálně spokojenost, ale určitě prostor ke zlepšení by tam byl.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBX 500: Pěkná, levná, ale slabý motor a velikostně menší na mých 185cm.
Honda CRF1000L Africa Twin: Poměrně velká motorka a určitě bych nevyužil to k čemu je primárně určená.
BMW F 850 GS: Cena motocyklu a cena následného servisu.
Yamaha Tracer 900: Pěkná, ale chtěl jsem rovný posez, což tu je stále dost sportovní.
Kawasaki Versys 650: Tady mě nezaujal především vzhled a taktéž malá velikost motocyklu.
Suzuki DL 1000 V-Strom: Přišla mi už větší a nemotorná, ale pokud Suzuki bude pro další roky dělat nějaký upgrade nebo zcela přepracovaný nový model, bude to vážný kandidát.

První dojmy - Zatím zajíždím a mám jen necelých 500km. Jinak krásný zvuk i zátah. Asi bych si uměl představit pohodlnější sedadlo. Velká nádrž a dojezd. Pěkně táhne už od volnoběžných otáček, takže už se těším až bude zajeto a budu moci využít celé síly a výkonu motoru. Vzhled komentovat nechci, ale tato červená metalíza ladí s černým zbytkem. Jinak za sebe musím říci, že fyzicky vypadá lépe, než na obrázcích.

Motorku bych doporučil pro - Určitě pro začátečníka, byť první dojem je, že motocykl je poměrně velký. Pro toho, kdo se chce dobře svézt za rozumnou pořizovací cenu s krásnou spotřebou. Toho, kdo nehledá různé barvou hrající displeje, ale jednoduché nastavení a klasický otáčkoměr. Prostě vše důležité z hlediska bezpečnosti i funkční výbavy bez zbytečných vymožeností a pozlátek, které leckdo ani prakticky nevyužije.

Doplňky na motorce - 1/ Padací rám SW Motech
2/ Hlavní stojan SW Motech
3/ Plotna GIVI SRA 3112 hliníkový special rack Suzuki DL 650/1000 V-Strom
4/ Zadní kufr GIVI 47NNT TECH černý s čirými odrazkami a černým víkem
5/ TankPad Suzuki- ochrana nádrže vrchní
6/ Univerzální držák Kappa KS920L pro telefony do vel. 178x90mm
7/ Slidery na padací rámy Givi Z2159R
8/ Vyhřívané gripy KOSO HG-13 315-624
9/ Rozšíření bočního stojanu SW Motech (STS.05.102.10001/S)
10/ Kryt spínače bočního stojanu SW Motech (SCT.05.174.10200/S)
11/ Přídavné plexi univerzální - čiré GIVI (S180T shield+)
12/ Opěrka pro kufr V47 GIVI (E134S)
13/ Objímka na víčko nádrže GIVI (BF01)
14/ Tankvak 4 litry, upnutí na víčko nádrže GIVI (ST602 tanklock)















Průměrná spotřeba - 4.11556 l/100km

Recenze

5.8.2019
Víceméně jsem již okomentoval s tím, že jakmile najezdím více, tak budu postupně doplňovat.

27.8.2019
Včera jsem byl na první garanční prohlídce po 1000km, dle servisního plánu s výměnou oleje a filtru, čištění a mazání řetězu, dolití chladící kapaliny, což vyšlo na 3381,-CZK

Vše bez problémů, jen bylo ještě nutno doplnit chladící kapalinu, což samo o sobě problém není, ale ten přístup k hrdlu je výrobcem hodně špatně řešený - otázka je, zda to nemá ještě jiný důvod a není to schválně.

Jinak jsem byl poučen, že není třeba kupovat olej na dolití mezi výměnami, že u tohoto motoru se jim toto ještě nestalo, tak uvidíme

29.10.2019
No, vypadá to na konec letošního ježdění...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
runda
runda napsal 27.08.19 v 09:11 10b.

lainpe
lainpe napsal 14.08.19 v 11:58

Alan60 napsal 14.08.19 v 10:27 10b.

Ahoj, no vybíral jsem dlouho, protože jsem čekal, až bude synovi alespoň 12, aby mohl jezdit také.
S tímto modelem jsem původně někdy v 2017 výběr začínal a přes jiné značky a modely jsem se k němu opět vrátil.
Vzhledově to sice není asi každého sen, ale jak jsem psal v recenzi, tak v jednoduchosti je síla a ještě jednou zmíním ten motor, který je fakt hodně, hodně povedený.
Momentálně jezdím za nějakých 3,8L/100km.
Mám zatím 1000km, takže jdu na výměnu a pak ještě zajíždění do nějakých 1600km, ale už na vyšší otáčky.Musím říci, že motor jede skvěle i tak a ten zvuk na origo výfuk také super.
Sedlo skutečně nic moc - po nějakých 150km už mne bolí zadek a chce to přestávky - holt auto to není.Kufr mám jen vzadu i když sama manželka mi řekla, ať koupím i boční a že budeme cestovat.
Jenže nikdy na velké mašině nejezdila, takže jsem ji svezl jen pomalu na 2-3 ku a bojí se, takže ji to přešlo.Ale věřím, že ji zlomím

Alan60
Alan60 napsal 14.08.19 v 10:27 10b.

Zdar, dobře jsi koupil. Mám žlutou 2019 na drátech (nebylo na výběr) a spokojenost. Za ty peníze bezva motorka. Předtím jsem měl 2004 a ten nový motor je prostě bezva. Se sedlem souhlasím, bolí mně zadek dřív, než na starém. Letos Rumunsko 5500km ve dvou a s kufry a spotřeba 4,5L/100km. Počítám, že jsme měli tak 25kg přes váhu. Takže ať slouží.

jiřus69
jiřus69 napsal 12.08.19 v 10:20 10b.

Clint.
Clint. napsal 06.08.19 v 09:26 10b.

Mos pekny tento model

Více komentářů



TOPlist