renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Adlef
Vloženo 3.8.2019
Aktualizováno 13.9.2019
Zobrazeno 998x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Voňavka po druhém majiteli. Dopřával jí řádnou péči. 46 tis. km v kolech s prokázanou historií.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 GS Adventure: GS 1150 byla dlouhé roky moje vysněná. Ale tváří v tvář takové velké mašině se mi při představě, že bude má první, rozklepaly kolena :)

První dojmy - První dojmy z prvních 170 km - ten motor táhne jako zvíře, brzdí jako zvíře a když se mu něco nelíbí, chová se jako zvíře. A taky tak řve :) Ale ta jízda je naprosto uchvacující ! Člověk cítí, jaká síla pod ním dřímá a přitom se celý tenhle kus poctivého železa nechá naklápět jako pírko. Těším se jako malý kluk na další kilometry v sedle :D

Doplňky na motorce - Hliníkový kryt motoru, hliníková mříž před chladičem, vyhřívané hefty, padáky, laděné výfuky, plexi + deflektor, zásuvka, top case + boční kufry.

Průměrná spotřeba - 6.17727 l/100km

Recenze

Menší než báwo, užší než báwo, lehčí než báwo. Pocit v jejím sedle byl pohodovej a žádná nervozita. Prostě první dojem - láska jako po zásahu Amorovým šípem.

Edit 13.9.2019 Máme za sebou prvních společných 1000 km. Je to moje první velká motorka takže na jednu stranu je to pro mne nevýhoda, na druhou stranu asi zároveň výhoda, že se sžívám rovnou s velkým Stromem.
Nevýhoda - zatím zjišťuji co si můžu a nemůžu na takovém stroji dovolit, všechno je pro mne nové (když nepočítám 7 jízd v autoškole na Hornetu 600 :) ) a velmi dobře vnímám, že mezi sedlem a řídítkami bude ještě dlouho a dlouho nejslabší článek :)
Výhoda začátku na Stromu - nejsem zvyklý na žádný čtyřválec, na žádnou "hodnou" motorku, takže se od prvních kilometrů sžívám s tím velkým dvouválcem do V, jehož komprese při zavřeném plynu je opravdu mazec. Samozřejmě že zpočátku, hlavně při pomalé jízdě po městě, to bylo jako jízda na kamzíkovi a pořád, při jen trochu méně opatrném zavření plynu, mi to dává setsakra znát. Na druhou stranu mě ten motor sám od sebe nutí do toho, co mi říkal instruktor - před zatáčkou mít zpomaleno a podřazeno tak, aby průjezd obloukem byl plynulý... Úplně si dovedu představit, co by znamenalo kopnout tam nižší kvalt v oblouku a nedej bože prudce pustit spojku :)
Co se týče dalších vlastností - do oblouku se vede krásně, podvozek mi přijde OK a zátah motoru je krásně nezáludný a plynulý. Za plynem jde ochotně a nikde nepřichází žádný nečekaný kopanec. Nemá rád podtáčení a dá to najevo razantním zvukovým způsobem :) Na co ale pozor, fakt ta mašina moc nebrzdí. Teda brzdami :D Je potřeba si nechávat dostatečný prostor před sebou, aby člověk stihl podřazovat. Motorem to na druhou stranu brzdí opravdu brutálně :D

Celkově jsem s koupí motorky spokojený a každou jízdu na ní si užívám. I v dešti :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ruprecht_1
Ruprecht_1 napsal 16.12.23 v 19:57 10b.

biosák
biosák napsal 22.08.19 v 17:59 10b.

Více komentářů



TOPlist