renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 1200S (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DucatistaCZ
Vloženo 31.7.2019
Aktualizováno 16.5.2023
Zobrazeno 2 055x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první nová motorka. Užil jsem si i její nákup A užívám si na ní vše kromě přesunů po dálnicích, ty jsou opruz.

Motorka koupena od FIRMA:DMOTO (Popůvky)

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Ovladatelnost, síla, zvuk...jednoznačně plus. Horši to už bylo s hledáním neutrálu před každým zastavením :-) ale to se s najetými kilometry znatelně zlepšilo. Pořád mě překvapuje tím co v ní je :-)

Motorku bych doporučil pro - Řekl bych, že vhodné moto to bude pro ty, kdo mají řidičák A, pozitivní vztah ke značce Ducati a primárně nechtějí jezdit do Albánie apod. (to jako cestovat nic proti Albánii nemám)

Doplňky na motorce - 1. Přední štítek - očekával jsem snížení hluku, ale nejsem si jist jestli to pomohlo nebo ne. Ale je to alespoň i tak pěkné a mouchy nemusím lovit z budíků, jen je setřu ze štítku.
2. Zkrácená SPZ - jen design, i starému Monsteru 1000 jsem uřezal pilkou zadek, zde je to řešeno originálním příslušenstvím.
3. Termignoni koncovky - no, původně jsem koupil kompletní svody a koncovky, celý RACE kit, ale pak mi došlo, že to není určeno na silnici tak jsem to prodal maníkovi do USA a koupil homologované. První dojmy po nastartování ? Nic moc. Dokonce ani tak krásně nestřílely při podřazování jako originální No prostě zklamání. Ovšem jen do doby než jsem vymontoval db killery - to se z nich najednou stalo úplně něco jiného, střílí opět nádherně a hlavně ten zvuk, když se to vytočí …
4. Originální nosiče na kufry + kufry - smůla, že se pak už nedá znovu nasadit krovka
5. Sedlo od DDT Custom seats - kompletně přešito s požadavkem na pohodlné cestování cca 500km denně, více nehodlám absolvovat. Také aby bylo pohodlnější pro mou drahou polovičku - originál je jen taková špička. A aby stále dobře vypadalo. S výsledkem jsem spokojený, takže za mě také OK.
6. Tlumič řízení Ohlins - no snad jeho práci nebudu potřebovat, při normální jízdě se nic nemění...
7. Akvárko od Ducabike - jo, je to hezký jak se to tam točí
8. Pak už jen RAM úchyty na telefon a kamerku gopro.

Recenze

Přiznám se, že motorky přidávám dost chaoticky, tato je z roku 2016 no ale hlavní je, že je tu. O jiné značce jsem neuvažoval, nebyl důvod, zůstávám věrný Ducati - na testovacích jízdách jsem pak zkoušel malou Panigalku a právě Monstera. Panigalka se mi tenkrát zdála na mě moc sportovní a tak jsem volil Monstera. Nelituju dosud.

Snažím se být na všechno pintlich takže prvních 1000 km jsem se snažil držet otáčky do 6000 dle doporučení výrobce Což s mým stylem jízdy tenkrát vlastně vůbec nevadilo... Jak už jsem uvedl, problém bylo najít a zařadit neutrál, mrška se furt někde schovával a buď jsem tam kopl za 1 nebo za 2.. Ale jak jsem byl všude ujišťován, s přibývajícími km se to lepšilo a lepšilo a nyní (něco přes 11000) už je to OK a jako bonus teď nacházím neutrál i mimo jinými stupni Co mi dosud vadí je možná subjektivní pocit necitlivého nebo špatného vypínání blinkru. Už mám vycvičený reflex že po každém odbočení se ještě 5x přesvědčuju jestli jsem ten blinkr opravdu vypnul nebo ne. A to jsem pokaždé přesvědčený, že jsem tím čudlíkem opravdu pohnul zpět. No ale jak pozoruju často jiné motorkáře tak nejsem sám, kdo s tím má problém Poslední negativní věc, jsou zpětná zrcátka ve vyšší rychlosti - třesou se tak, že v nich nejde nic vidět, max. roztřesená světla případných pronásledovatelů. Ale děje se to fakt až ve vyšší rychlosti tak mě to tak nepálí - stejně se pak dívám jen před sebe.

Co se samotné jízdy týče, nemám výhrad.. Nejlépe se mi s ní jezdí na okreskách, zatáčky, krátké rovné úseky, je neskutečně dobře ovladatelná. Nesnáším jen jízdu po dálnici, když se mám někde daleko přesunout, např. na sraz apod. Ne, že by to motorka nezvládala, ale já se tam děsně nudím, to bych mohl jezdit autem. Takže i když jedu dále snažím se plánovat cestu mimo dálnice. Zde je ovšem ještě dobré podotknout, že se musí jednat o kvalitní okresky, jakmile jsou plné záplat tak to taky není ono.

Na moto jsem dodal originální nosiče a kufry, takže i nějaké to cestování je OK, leda mi pak bylo líto, že po montáži držáku se už sedadlo spolujezdce nedá zakrýt krovkou, která tam jinak vypadá super.

Na závěr servisy. Pravidelně každý rok jezdím do autorizovaného servisu (M.C.F., teď DMOTO) Zatím jen klasický spotřební materiál, max. jednou nějaká svolávačka, jinak nic. Ťuk, ťuk, ťuk...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Figi25
Figi25 napsal 03.12.19 v 10:37 10b.

Pěkně upravená

Gemil
Gemil napsal 20.08.19 v 15:17

Super

Pedl
Pedl napsal 07.08.19 v 22:00 10b.

PYTEL1
PYTEL1 napsal 05.08.19 v 11:34 10b.

Petr45
Petr45 napsal 03.08.19 v 13:26 10b.

Ať slouží

Více komentářů



TOPlist