Cestovní Big Bike se sametově čistým čtyřválcem
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: Jsem více na silnici
První dojmy - Motorku jsem si půjčil v Praze v Kawasaki jako předváděčku a necelé 2 hodiny jezdil po Praze a okolí.Měl jsem respekt z velikosti a váhy,ale tohle hned přešlo při prvním rozjetí a pootočení plynu.Stačilo mi pár kilometrů abych pochopil,že tohle je to co jsem hledal.Motorka má perfektní posed(krásně vysoko-já 187cm).Co dělá Versyse opravdu velkým cesťákem je motor,který tahá opravdu již od dvou tisíc a je jedno jestli jedu sám nebo ve dvou a pořádně naložený.To si myslím,že osloví opravdu velkou část motorkářů.
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co chtějí pohodově cestovat
Doplňky na motorce - Padací rámy od SW Motech
Turistické vysoké a hlavně široké plexi,které nemá chybu
Recenze
Proč jsem si vybral tento stroj má více důvodů:
- splňuje příjemný vysoký posed ve vzpřímené pozici
- sametový čtyřválcový motor,který jede neskutečně od prvního přidání.
- perfektní krytí proti větru
- při jízdě po dálnici 130 km/h motorka krásně vrní a drží si cca 5 tisíc otáček
- velká nádrž na cestování 21L (cca 400km)
Letos jsem motocykl koupil (05.2019) a máme odjetou dovolenou v Rumunsku, takže ke sblížení již došlo a zkušenosti určitě jsou.Ujeli jsme cca 3600km a dali jsme si i takový menší offroudík,ale ten úplně nedoporučuji Má drahá polovička mě proklínala ještě druhý den.Ono totiž ve dvou a na silničních pneu se špatně drží stopa .Tahle motorka určitě patří na silnici,ale dá se ledacos... .
Cestování na téhle motorce je opravdu žážitek,mě zkrátka baví,když zařadím šestku a mohu jet pořád.A jestli si někdo myslí,že tahle motorka neumí jet dravě,tak stačí podkopnout o kvalt otočit plynem a dějí se věci který zažívají kluci na silných zaléhávačkách.
Co se týká spotřeby,tak v průměru 5,5 l/100km.Vím,že spousta lidí řekne že u motorky nesmíš koukat na spotřebu,ale je určitě dobré vědět kolik jsem schopen ještě ujet do nejbližší čerpací stanice(ono totiž ne vždy jsou po ruce jako u nás v ČR).
Co se týká podvozku,tak tady mohu hodnotit kladně když jsme jeli po silnici,ale když byl ten menší offroudík(cca 20km v bahně,šutrech atd),tak to bylo moc tvrdé,ale dá se nastavit(tady jsem zatím neexperimentoval).
Ještě určitě bych nerad opomněl návrat z Rumunska do Čr.Jeli jsme to na dvakrát,s tím že poslední úsek k domovu byl přejezd cca 650km,takže docela dálka.Píšu to záměrně,protože když jsme dorazlili k domovu,tak já i batůžek jsme sice byli unavení z cesty,ale ne rozlámaní a nebo nijak zdeformovaní
Versys 1000 je opravdu Big Bike a kdo váhá jestli koupit nebo ne,stačí se jen svézt a pak...no to uvidíte
Pěkná cestovní mašina a dobrej křest na začátek
Povedenej cest'ák..užívej..