renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Husqvarna TE 125 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Veoner
Vloženo 29.7.2019
Aktualizováno 13.8.2019
Zobrazeno 1 297x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Hravá čtyřtaktní dváca pro začátečníky. Spotřeba krásná a stačí měnit jen olej a filtry.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha WR 125R: Váhově těžší, absence upside-down vidlice

První dojmy - V terénu je velice hravá a pro začátečníka výkon dostačující. Jen po roce ježdění s Husou mi stále víc a víc chybí výkon. Holt 11kW je prostě slabota. Existuje i od různých známých firem jako Athena, Top performance a Malossi kit, který obsahuje 180cc válec s pístem a dalším příslušenstvím. Tyto kity pak dokážou dávat slušných 18kW, což už je o něco shovívavější a v terénu to jde o hodně znát.

Doplňky na motorce - Vypínače světel - Jelikož světla se automaticky rozsvítí po nastartovaní motoru, a to já jsem nechtěl.
Teploměr a voltmetr - Displej Husqvarny nezobrazuje palubní napětí ani teplotu motoru

Průměrná spotřeba - 0.02 l/100km

Recenze

Husqvarnu jsem dovezl z Itálie jakožto druhý majitel.
Registrovaná v Čr byla někdy kolem dubna 2018. Z Itálie jsem ji již dovezl s výše zmíněným 180cc kitem od Top performance. Jelikož jsem předtím sedlal starého pincka :D tak jsem byl hodně nadšen výkonem. Do republiky byla dovezena s krásným nájezdem 10400km.
Nutno říct, že tato 4t husqvarna má motor z Yamahy WR 125. Ale ani v jedné z těchto motorek se nejedná přímo o Yamahácký motor. Motor je italský, navrhnut a kompletován firmou Minarelli.
Husqvarna je osazena brzdovými třmeny a pumpou od Brembo. Brzdící účinek je neskutečný a málokterá čtyřtaktní dcáva se s brzdama dokáže srovnat.
Spotřeba u 180cc kitu se pohybuje stále kolem 3 - 4 l/100km. Považuju tuhle spotřebu za krásnou a s deseti litrovou nádrží se klíďo dostanete přes 220km. Podvozkově je měkčí, ale dost pohodlná jak na silnici tak i v terénu. Záleží na váze jezdce..
Sice je homologovaná pro dvě osoby, ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že sedlo je dost tvrdé a nepohodlné na delší vyjížďky po silnici. Ale na kratší trasy kolem 60km je to v klidu. Na silnici dost trpí, protože poměr pastorek:rozeta je do síly v terénu, nikoli na honění na silnici. Jde to zklidnit výměnou originálního čtrnácti zubu za větší patnácti zub pastorku.
Tato husa s 4t minarelli motorem se vyráběla taktéž v SM verzi. Pár rozdílů mezi verzí TE a SM je v menší rozetě a kolech. Jinak motorově, podvozkově a vším je stejná.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kazacher
kazacher napsal 31.07.19 v 16:46 10b.

Hezky popis

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 29.07.19 v 22:49 10b.

pekna

Více komentářů



TOPlist