renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda SLR 650 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník SoudruhJohnny
Vloženo 24.7.2019
Aktualizováno 5.9.2023
Zobrazeno 2 149x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Výměna hlavy válce

Vloženo: 22.03.2021, Uskutečněno: 22.08.2020, Stav tachometru: 58800 km, Zhlédnuto: 12x


Takže jsem se rozhodl se přiznat, ikdyž jsem byl upozorněn při koupi že je dobré si občas zkontrolovat olej, tak jsem to tak nějak odkládal a odkládal až bylo pozdě.
Jednou při jízdě se mi stalo, že najednou přestala motorka plynule zrychlovat, a cukala, a ozývalo se trošku takové cvakavé ťukání. Vůbec jsem netušil, co to je, na volnoběh to znělo normálně, nebyl jsem daleko, tak jsem to dojel domů.
Pak jsem asi měsíc čekal na servis, no a tam zjistili že jsem tam měl málo oleje, nepromazala se hlava, takže neštěstí bylo na světě. Pak jsem se koukl na ceny náhradních dílů, které se sice pořád vyrábějí ale stojí víc než nová motorka skoro. Nedávno jsem se koukal na inzeráty, a viděl jsem že někdo prodává jednoho dominátora a dá prý k němu náhradní motor, tak jsem pro ten motor dojel s mechanikem, a přehodil mi z něho hlavu i s vačkou. Škoda jen, že toho dárce orgánů někdo nastříkal na černo, ale hlava vypadala uvnitř v pořádku, dle odborného názoru mechanika. Nové díly by stály asi 40 tisíc, já sehnal motor za 8. Teď si říkám zlatá jawa a její ceny náhradních dílů, ale vlastně za to nemůže značka, ale jedině já sám. No každopádně mě celá tahle sranda stála asi dvacet tisíc
Toto píšu už zpětně o půl roku později, ze začátku až do teď jsem měl vztek a chuť hodit všechno do kopřiv, a koupit si radši auto, jenže jsem si uvědomil že auto za podobné peníze může být vlastně ještě dražší než tohle (pokud to teda nebude nějaká felicie po dědovi, což ale nemá zase vůbec smysl) a ještě to nebude rozhodně žádné zábavné svezení. Proto to vlastně píšu až teď, protože jsem se k tomu nechtěl vůbec přiznávat někde, ale nyní už se s tím docela srovnávám, ikdyž mě je to tedy pro mě furt dost peněz, v podstatě je to skoro můj roční příjem, když pracuju jen 2 měsíce v roce kvuli škole. Díky tomuhle tu motorku jen tak neprodám, protože mě už stála až moc, a hlavně stejně jezdím spíš jen na kochačku, a na tohle je vlastně tenhle relativně jednoduchý vzducháč jednoválec naprosto dostačující, vzhledově se mi líbí velice, zvukově také, 2 výfuky jsou parádní, jediné snad co by se mohlo hodit je ABS, a případně aby se mi to už nerozbíjelo .
A v podstatě ponaučení, které jsem zjistil draze: stačí jen pravidelně kontrolovat a měnit olej, jak jednoduché
Tady jsem nafotil starou hlavu, kterou možná někdy nechám zrepasovat, pokud to vůbec jde? Budu moc rád, když se mi k tomu kdokoliv jakkoliv vyjádří, případně mi i klidně vynadá, už se nezlobím
Pokusil jsem se o seškrábání starého nátěru na motoru, spíš jsem to udělal "nějak" než celý ho odstranit, to by vyžadovalo sundat celou hlavu a potopit do něčeho, a do toho se svými mechanickými schopnosti pouštět nehodlám. Takhle to nevypadá tak špatně jako předtím, a asi to budu postupně ladit, tohle jsem dělal po milimetru plochým šroubováčkem asi hodinu.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist