Skvělá motorka, zatím sem na ní nenašel ještě chybu (teda až na žraní zadní gumy), ale to při tom výkonu není záhada.
První dojmy - Poprvé když jsem si na ní sedl, tak mi přišlo že mám krátké ruky a že na tom strašně ležím, ale po pár kilometrech jsme se spolu domluvili, a pak už jen nádherný průběh výkonu, tah odspodu, a komfort co se týká nerovností.
Motorku bych doporučil pro - Pro pokročilejší jezdce co to mají v hlavě srovnané, a chtějí cestovat, ten výkon je potřeba mít na paměti pořád, jinak je Blackboš ve škarpě a jezdec na JIPce :)
Doplňky na motorce - Zakázková přední maska, Givi kufry + wingrack
Průměrná spotřeba - 6.23045 l/100km
Recenze
Protože jsem chtěl ještě větší cesťák než VFRku, která měla jít z domu protože zlobila, a nabídla se jedinečná šance si koupit starý střep v perfektním stavu a celou historií :)
Zatím jsem na ní nenašel mouchy kromě toho, že hodně žere zadní gumu, jinak váha je znát akorát při manipulaci na parkovišti, v momentě kdy na to člověk sedne, tak jako by měla o 100 méně, parádně se vede do zatáček, má ukrutný výkon, ale jako opravdu ukrutný, ze kterého jde respekt, ale je to řadovka, takže i relativně hodný motor, brzdy jsou schopné ten autobus zastavit relativně na fleku (když nejedeš 300), mám k ní 3 kufry, takže cestování je malina, a spotřeba tak kolem 6-6,5, ale věřím že by se našli i tací co by dali i 8
Nejlepší je pro ní silnice, tam je kingoška Libuše ve správných rukou, jel sem s ní i po zapomenuté polňačce plné písku, no a dala to, ale ten výkon tam pak hodně vadí, protože má tendenci hrabat, no není to prostě enduro.
Na cestování paráda, v dešti na mě moc neprší když jedu (ty plasty toho hodně rozrazí), posez by mohl být víc na stojato, ale to je tak jediné, kilometry polyká jak prd, a tím že je dlouhá tak nerovnosti řešit nemusím, pobere si je sama, motor nebouchá, jen vrní, a ať na ní naložím cokoliv, tak to uveze bez nějakých obtíží a není to ani moc znát.
Vítej v klubu rychlých ptáků