Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 35000 |
Silné stránky
Ovladatelnost
Postupný nástup výkonu (do 6tis cestovní motorka) a(od 6 tisis konkurenci schopný superbike)
Spolehlivý stroj bez investic
Slabé stránky
Slabé brzdy
Velka prodleva v přeřazení z 1 na 2 st.
Moje úpravy |
Výfuk Dominator |
---|
Obecné
Moje závady | Repas Pumpa a prasátko spojky(zavzdušňování za tepla) ložiska předního a zadního kola Kompletni přetěsnení karburatorů Vyběhané pouzdro řadičky na stupačce Gufera předního a zadniho kola |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Pneu Bridgestone BT016pro Destičky SBS sinter Olej Duglas 10w50 spoluprací s p. Matouškem Brzdova kapalina originál VW auto Chladící kapalina originál VW auto Spojkova kapalina originál VW auto Svíčky Denso Těsnění karburatorů originál genuine suzuki Gufera kol Rubena Ložiska kol NTN |
Cestování
Dojezd na nádrž | 280 |
---|---|
Světla | |
Ochrana spolujezdce | |
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí spolujezdce | |
Pohodlí jezdce |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
---|---|
Brzdy | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Spojka | |
Průběh výkonu |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů | |
Zkušenosti se servisem | Servisuji sám |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení |