Dost si toho semnou užil, začátky, jízdy na poli a v lese...
První dojmy - Když jezdil jezdil krásně. Na živějším pincku sem nejel. A to jsem jezdil na několika (sériovkách).
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co mají vztah ke starým strojům. Chce to hodně času a nervů.
Doplňky na motorce - Přední zástěrka - fajnová věc, zrcátko.
Recenze
Tak chtěl sem taky něco jinýho než Stadionka, to je celkem pochopitelný, skok to ale zrovna nebyl. Určitě ne co se týče spolehlivosti. Zrovna v tu dobu (cca říjen roku 2015) jsem se domluvil se "skoro sousedem" z chaty že mu zprovozním jeho Mustanga. Povedlo se a po 5 letech zavrčel. Známej na něm ale nejezdil tak jsem si ho půjčoval a jezdil a jezdil až jsem ho 28. 10. 2016 koupil za 3 000 Kč. Jezdil, svítil, troubil a dokonce i tachometr fungoval. Už byl můj, a to znamenalo že jsem chtěl mít všechno parádní, jako nový ale hlavně mechanicky v pořádku. Pořád jsem se v tom šťoural, měnil a kupoval a nakonec udělal lak, teda zatím jen žluté části. Zbytek měl být na pozdějc. Jak je všeobecně známo, když se něco odkládá dělá to akorát problémy... Udělal jsem řidičák, koupil ještě jednoho pincka - dvácu od jiného "skoro souseda" (o té příště) a jelikož byl Mustang bez papírů na silnici se nemohlo a další investice už pro mě prostě neměly cenu. Motor začal bejt zralej na GO a všechno se zase začalo kazit. Nervy přetekly a nakonec jsem se na silvestra 2018 rozhodl prodat, i přes spousty vzpomínek a zážitků. Prodán na začátku ledna 2019. Snad dělá novému majiteli radost.
K vlastnostem: Pionýry asi každý z nás zná takže jen tak zrychla...
Na silnici je hlavním problémem velká mezera mezi první a druhou rychlostí, takže to je za jedna jóóó a za dva nééé (po namontování 12z. sekundárního řeť. kolečka se to trochu zlepšilo). Max. rychlost na rovince lehce přes 60 Km/h, když nefouká vítr. Odpružení přední vidle velký špatný, hlavně málo odolný, celkově je Stadion o dost bytelnější stroj než pionýry. V terénu taky blbý, malá světlá výška a dře se kolenem, a to zrovna Mustang byl pro "sportovně" založenou mládež. Nádrž z nekvalitního plechu, vyrezlá (opět nejde jen o tohoto Mustafa ale celkově o pionýry co jsem měl možnost vidět), věčné problémy s tachometrem. Jinak na 50tku celkem svižné příjemné svezení s pro mě pěkným zvukem. Je pro dva, jeden jezdí dopoledne a druhej odpoledne, to souhlasí, ve dvou opravdu jen na kousek, pak se trápí jak jezdci tak hlavně motor. Brzdy dobrý, na váhu stroje a rychlost bohatě stačí. Když se v tom pravidelně něco seřizuje a opravuje tak to i jezdí. Kdyby měl papíry, nechal bych si ho.
Brácha měl nového z mototechny,v roce 1981.4 tisíce něco.po cca 800 km odešla indučka,hned nato oholená sekundární hřídelka,řetězové kolečko se začlo protáčet.A pak už to šlo jako na běžicím páse,jedna závada za druhou.Víc nachodil,než najezdil.Pak mu ho v Prostějově před panelákem v noci někdo trošku rozeral,čímž byl konec a v podstatě tímto bratrovi zachránil zbytek nervů.Většího šrota aby pohledal.10b za pevné nervy.
Mustang a 10 bodů. Sám mám pionýrů víc a původní negenerálkovaná 20 jezdí parádně, spolehlivě. Asi to chce stroj jako z fabriky, nebo celkovou renovaci. Vzpomínky ti zůstanou.