renocar_srpen



PROFIL MOTORKY

Benelli 354 (1979)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _Jerry_
Vloženo 10.7.2019
Aktualizováno 30.8.2019
Zobrazeno 808x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první Benelli. Čtyřválec, třiapůle. Uvidíme.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Zbyněk Soukup - Motosport (Jičíněv

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Motorka byla přivezená v dost zuboženém stavu. Její cena tomu taky odpovídala. Nicméně startovala a po výměně svíček jela i na 4 válce. Ale ještě to nebylo ono. Prskala, škubala a dávala tak najevo, že prostě potřebuje nejdřív pořádné lázně.

Recenze

Takže zatím nenajeto prakticky nic. Za to motorka stojí na zvedáku, má rozebrané kde co, vedle leží krabice z novejma dílama a už se jede.
Vyčistit nádrž, kohoutky, vyměnit víčko, vyčistit karboše, srovnah hladiny, srovnat šoupátka, aby na oko chodily spolu. Bude třeba vyměnit gumove potrubí mezi karbcemi a motorem, propojit je hadičkami pro vyrovnáhí tlaků a celé to zase pěkně napasovat na airbox.
Vyčistit brzdy, vyměnit kapalinu, zkouknout jestli to nikde neteče. Celý to umýt něčím co rozpouští 40ti letou špínu, oškrábnout povrchový rez, sundat kola a taky je pořádně umýt.
Opravit přední tlumiče, které teď fungují jako jojo. V zadních jen vyměnit olej. Taky nový řetěz, olej, filtry atd...
Největší výzva bude udělat pořádek v elektrice. Nikde jsem nenašel schema na tenhle model. Musim si vzstačit se schematem na šestiválec.

Jinak Benelli je jeden z nejstarších Italských výrobců motocyklů. Firma byla založena rodinou Benelli v roce 1911 v Pesaro. Moje motorka pochází už z časů, kdy Benelli stejně jako Moto Guzzi vlastnil argentinský magnát Alejandro de Tomaso. Jemu svět vděčí za vidlicový příčný dvouválec typický pro Guzzi. Za první motocyklový šestiválec Benelli 750 Sei. De Tomaso se snažil optimalizovat náklady na výrobu, proto má Benelli a Guzzi z tamtěch časů řadu podobných konstrukčních řešení nebo dokonce shodných dílů. Například ikonická přední maska poprvé použitá na neméně ikonické Moto Guzzi 850 Le Mans Mk I.

Lehkej update:
Motorka je po částečnejch lázních. Doplnil jsem 2 fotky na kterých vypadá trochu více optimistycky. Ještě to ale není ono. Nedobíjí a startér taky potřebuje péči. Najeto mám už asi 2,5 km a zdá se mi, že by měla jet trochu líp. Takže proměříme tlaky a uvidíme. Jestli mně kvůli tomu dobíjení čeká výměna zapalování, mohu s klidným svědomím říct, že jsem si měl připlatit a koupit ji v lepším stavu

Až ji dám dohromady, doplním jízdní dojmy a taky uděláme nějakou pořádnou photosession.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fazerek
Fazerek napsal 19.07.19 v 06:46 10b.

Bella bellissima

Gemil
Gemil napsal 17.07.19 v 19:19 10b.

Krása

Normik
Normik napsal 17.07.19 v 07:23 10b.

Ta je

Taliján
Taliján napsal 15.07.19 v 21:54 10b.

To je nadhera,

zdenyseek
zdenyseek napsal 13.07.19 v 18:14 10b.

Tady se rýsuje muzeum italských strojů v původním stavu Gratuluju-pekný stroj

Více komentářů



TOPlist