renocar_unor

Vlastník DeanNESTLE
Vloženo 8.7.2019
Aktualizováno 15.8.2022

Láska na první pohled. Vždycky jsem jí chtěl, byla to jenom otázka času kdy podlehnu a koupím ji.

Motorka koupena od Kamikaze591 (Valašské Meziříčí) - Prodávající mi o motorce vše řekl, byl velmi ochotný. Nebyl sebemenší problém, vše na čem jsme se domluvili, tak platilo.

První dojmy - Je to moje první motorka, hned po autoškole. Kupodivu se mi na ní jezdí líp než na Kawasaki ER6n, kterou jsem v autoškole ovládal. Jsem totálně nadšen.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny :-) Dokonce i pro začátečníky (to jsem já). Motorka je opravdu hodně "user-friendly". Je neskutečný jak se příjemně ovládá a ve všem pomáhá. Nejdůležitější ale je, pokud si ji koupíte, jezděte s rozumem a v rámci svých možností. Pak nebude problém.

Doplňky na motorce - Horní a spodní padací rám, padací rám kardanu, plexi kryt světla GSemotion, rozšíření bočního stojánku, kryty chladičů Hornig, komplet Vario kufry, plotna pro Vario kufry, opěrka na Vario kufry a stojan pod přední kolo M-Style.

Průměrná spotřeba - 6.01766 l/100km

Tuhle mašinku jsem chtěl už hrozně dlouho. Říkal jsem, že až si ve 24 letech budu dělat řidičák na motku, tak si potom rovnou pořídím GéeSo. Tak se i stalo

No tak po najetí asi 4.500km sdělím své pocity.

To hlavní, první sezónu čerstvě po řidičáku jsem přežil. Dokonce i na tomhle silném stroji. Prostě důležité je, jezdit hlavou a myslet na všechno. Takže kdo to má v hlavě v pořádku, ať se nenechá odradit o koupi tohoto stroje.

Všechno co jsem po ní chtěl, tak bezvadně zvládá. Jízdy sám, ve dvou, plně naložená, déšť nedéšť, vždycky mám chuť na ní sednou a vydat se na cestu. Neskutečně ve všem podrží a jak se říká, dřív člověk narazí na své limity, než na limity GS (v terénu nevím, tam zatím nejezdím, nemám na to skill a s tou těžkou krávou tam zatím nechci, nejdřív budu muset pořídít ostrý enduro navíc nemám drátěný kola :-/ ). Motorka odpustí kde co, jede slušně odspodu, brzdný účinek boxeru je až neuvěřitelný (každý koho svezu si myslí, že používám brzdy a ne že jenom zavřu plyn). Duální brzdy spolu s ABS už mi párkrát pomohly. Jenom je teda nebezpečný, když přelezu na Ducati ta totiž žádný ABS natož duál nemá

Dost znatelná změna byla, vyměnit Michelin Anakee III za Metzeler Tourance. Konečně zmizela nestabilita v zatáčkách, kdy se v pruběhu náklonu motorka jakoby podsmekla (ne, nemám špatné tlaky v pneu, kontrolováno jak přes displej motorky tak i manometrem od kompresoru, za studena!!!). Navíc, ač je to neuvěřitelné, v zatáčce mě nepřekvapí na nových Metzelerech ani zbytky štěrku po opravách emulzí. Prostě ty pneumatiky držej parádně stopu a vypadají k motorce dobře.

Prostě abych to shrnul, to co od BMW chci, dělá na 110%. Jsem absolutně nadšen. Možná jediná vada je, že to není Adventure, těch 10 litrů benzínu navíc by se mi hodilo.

PavelFX
PavelFX napsal 08.08.21 v 20:24 10b.

TOP!!!

tomcruise77
tomcruise77 napsal 11.12.20 v 12:45 10b.

Parádní.

Frenkie65
Frenkie65 napsal 10.12.20 v 22:30

Ahoj.Tak jsem moc rád,že můžu sledovat Tvůj vývoj,příběh ...Dal jsi to,takže za mne za 1...Ale nepodlehni uspokojení...No a s tím ADV máš naprostou pravdu.

ZetoR.16
ZetoR.16 napsal 31.07.19 v 00:02 10b.

Nadupaná mašina! :)

Frenkie65
Frenkie65 napsal 17.07.19 v 22:02 8b.

Gratuluji...Jen velmi velmi opatrně.Zatím vůbec,ale vůbec nevíš co sedláš.Ikdyž i na silné moto se dá jezdit v klidu.
8 bodů. -1 že to není ADV,ale v tomto případě je dobře že to je GS.A -1 že si myslím že to je brzy...Můj názor.