Uz s modelem 2010 jsem zjistil, ze jeji hravost a jednoduchost je navykova. S touhle motorkou neexistuje hnusna zatacka a cokoliv na ni delate, mate pocit, ze to delate spravne.
Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Street Triple RS: RS uz je proste zbytecne moc. Moc tvrdy, jede az nahore, spis na okruh a ja hledal neco na silnici.
První dojmy - Oproti starsimu Rku je tvrdsi, ostrejsi, presnejsi a silnejsi. Na druhou stranu je vykon posazenej o neco vys a priplatkovej Arrow vyfuk neni vubec slyset.:-D
Doplňky na motorce - - bar-end zrcatka z RS
- quickshifter
- Arrow vyfuk
- padaky
- madla spolujezdce
Recenze
Hledal jsem nahradu za Street Triple R z r. 2010. Ta motorka me proste hrozne bavila, ale pomalu to chtelo zmenu. Model S neprichazel v uvahu, RS bylo moc tvrdy a moc tocivy, Rko vychazelo jako nejbliz starsim modelum.
Jelikoz ale v CR vsichni kupujou (a pak prodavaj) jenom RSa, nezbyvalo, nez koupit svoji prvni funglovku v zivote.
V porovnani se starsim modelem bych novy nazval "pilkou". Zarezava se do asfaltu s opojnou presnosti, je lehoucka, dostala trochu vic vykonu ve spicce, ale vsechny ostatni dobry vlastnosti ze staryho modelu zustaly.
Rovnou rikam, ze zajizdeni prvnich 1000km je spis muceni, nez radost. Prvnich 500km by se melo jet do 5t. otacek a to se pri 6. rychlostnim stupni rovna 105 km/h...
Zatim mam najeto neco kolem 2000km, tak uvidime co bude dal, za tejden to poradne protestuju v Rakousku.
Dokoupil jsem rovnou par dilu:
- bar-end zrcatka z RS
- quickshifter
- Arrow vyfuk
- padaky
- madla spolujezdce
Quickshifter se za tech 12t. fakt vyplati, sice umi radit jenom nahoru, ale clovek si na to navykne neskutecne rychle a uz to nejde vratit.
Vytku bych mel akorat k priplatkovemu Arrow za 25t. - ne, ze by kvuli euro-normam s tim mohl Triumph cokoliv udelat, ale proste jsem byl zvykly na prijemne bublajici 2 Arrowy pod sedlem s ucpavkama. Tohle zadnou ucpavku nema, takze neni co vyndat a proste je to tichy. Nesnasim urvany motorky, ale aspon trochu slyset by byt mela.
A jeste vtipna poznamka na konec - pod zadnim sedlem je origo "naradi" vcetne takove mince na nastavovani tlumicu. Hned prvni den jsem ji pri ceste domu nekde vyklepal z motorky a zmizela. Prijel jsem pak do Triumphu, abychom poladili podvozek, prosli dalsi 2 motorky a tahle mince nebyla vubec nikde, vsichni ji vyklepali. Tohle se moc nepovedlo.
BikeRider11> diky za tip, zkusim to jeste jednou. Zatim jsem jen svitil a hledal, ale nikde nenasel. Nutno dodat, ze mam jinej podsedlovej plast kvuli uchyceni madel spolujezdce, tak mozna je resenej nejak jinak.
Nádherný kousek
Icing> no vidět to při detailním pohledu bylo, ale před vyndáním jsem sundaval boční podsedlový plast myslím. Říkal jsem si kam to asi mohlo spadnout a nikde jsem tam neviděl díru až ven z motorky, tak jsem chvíli koukal a nakonec jsem to tam našel. Zkus se pořádně mrknout, za to nic nedáš.
BikeRider11> Fakt? Prohledaval jsem to tam, ale nikde nenasel a spis mi prislo, ze snadno propadne uplne ven. Musel jsi neco rozebrat, abys to nasel?