Ostatní Doplnit (2019)

Nalezeno 7 záznamů

kuchta50
kuchta50 napsal 30.11.20 v 00:11

hruso25 : Ta kolobrnda na těch gumách se špunty a malých kolech je fakt šílená.Tím,že mám Parkinsona,Menierovu chorobu,4x denně si píchám inzulín,tak po jízdě jsem měl tak vytahané ruce,že jsem se dva dny nenajedl ani se lžící.Dal jsem na tu mrchu silniční gumy/myslím asi z minibajku/ a prd jsem si pomohl.Ukazovat směr jízdy šlo jen nohou,jinak šlo o hubu.navíc problém s nabíjením i baterkami,bylo tam 5 ale olověných,tak těžký jak prase.Už jsem ji prodal a koupil motorovou CROSCO.Už jsem ji měl jednou a musel jsem ji prodat ze zdravotních důvodů.Teď se prodává s 50 ccm motorem,dřív byla 35 ccm.Jízda je o hodně příjemnější,akorát ta první jezdila daleko líp a stála míň jak polovičku.Tahle mě vyšla na 57.000 kč.Ale můžu normálně jezdit.Jen kdyby nebyl prodejce takový blbec,ale co nadělám.Ahoj Kuchta.Nedej se zmást tím kuchta50,je mi 64.

hruso25
hruso25 napsal 29.11.20 v 21:09

Ahoj kuchta.
Kamarat si kupil ten isty pekelny stroj. Vyskúšal som ho. Ako odpich to má, ale to davkovanie vykonu aj v eco režime je brutalne. I ked na tom sedim cuká s tou mašinou jak sviňa a tie špuny na tych kolesach na stabilite tiež ako píšeš nepridajú.
Dúfam že sa ti v ramci možnosti darí.
Drž sa.
S pozdravom
Rasto
Levoča

kuchta50
kuchta50 napsal 29.04.20 v 10:29

Opět zdravím,kolobrndu musím prodat,jak má malá kola a jedu přes nerovnosti,tak vibracemi se mi roztočí hlava,začnu kličkovat a je to o hubu nejenom pro mě.koupil jsem na ni i silniční gumy / byly tam špunty / , ale nic jsem si nepomohl.Jinak na podzim jsem sebou fláknul na chodníku,zakopl jsem o prasklinu a hned bylo zlomené levé žebro a pohmožděný vnitřek.Musel jsem na chirurgii,nikdo nikde,tak jsem musel autem.Jak jsem lezl dovnitř - mám 110 kg - tak jsem se málem posr.. a u polikliniky to samé,myslel jsem,že snad ani nevylezu.Máme Peugeot 206 Cabrio 1600 HDI,snížený podvozek a 150 koní a 300Nm.Ale už je to v pohodě a teď jsem si dvakrát vyjel na el. kole,ale jen po cykl.stezce. Tam,když sebou fláknu,tak do trávy,a to jde. tak si užívejte jizdu a opatrně,jste tu jen jednou. Kuchťa

kuchta50 napsal 10.07.19 v 09:26

Zdravím kluci,dík za podporu.Ale nejsem takový hrdina,plno kluků je na tom daleko hůř.Jen si uvědomte, že jsme tady jen jednou,proto i Vy podle toho jednejte a hlavně jezděte,ono si můžete dávat pozor, předvídat a tak,pak se objeví jeden bezmozek a zničí Vám všechny plány,možná i život.Je to jen o tom něco chtít a nevzdat to.Zrovna teď mám horší období,včera při venčení psa jsem dostal záchvat,šlehlo to se mnou,chvíli jsem v bezvědomí a když se proberu,tak jsem jak silně ožralý,to je Menierova nemoc,tak jsem potom vstal,dopotácel se domů a za tři hoďky pohoda.To minulý rok jsem spadnul u obchodů na dlažbu,zlomil si nos a rozsekl nohu , no a všichni co tam byli mě obcházeli,kaluž krve jak kráva,nakonec mi pomohla prodavačka,takže spoléhat se jen na sebe.Tím jsem si nechtěl vylévat srdce,ale prostě nikdy nic nevzdávejte,protože život je krásný.Mějte se hezky a plno kilometrů bez nehod. Kuchťa

hruso25
hruso25 napsal 09.07.19 v 22:34 10b.

Keď na mňa doľahne depka, keď sa mi chce vykašľať na všetkých a na všetko., tak si spomeniem na teba kuchta, na veľkého motorkára a bojovníka. Pre mňa si najväčší geroj a frajer.

Ondros
Ondros napsal 09.07.19 v 19:12 10b.

Smekám pane tolik odhodlání a síly stále pokračovat a jezdit a jezdit.. ať už na čemkoliv, hlavně ať to frčí
Hodně zdraví přeji

berry78
berry78 napsal 26.06.19 v 15:07 10b.