PROFIL MOTORKY

Benelli Leoncino 500 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Honzus75
Vloženo 16.6.2019
Aktualizováno 6.7.2019
Zobrazeno 948x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Hledal jsem něco do města, ne skútr. Chtěl jsem, aby se mi to líbilo a aby na tom byla zábava. Leoncino to vše splnilo měrou vrchovatou.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:HALE (Praha 7-Holešovice) - Super přístup, předváděčka bez problémů, domluva, ochota, prostě vše, jak má být...

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500F: Moc tuctová, styl spíš pro nevybouřené mládí
Benelli BN 302: Jede fajn, ale musí se hodně točit a nesedla mi na první dobrou, musel bych si zvykat a zase, styl spíš pro mladíčky s mokrými papíry
Yamaha MT-03: Zase spíš stylově, motorka asi fajn, ale nesouzním se stylingem

První dojmy - Po přestěhování do domu opět nastala situace, kdy mám motorku okamžitě dostupnou a tím pádem použitelnou k dennímu dojíždění do práce. Velkého Grisa je mi k tomuto účelu líto, to se cítí lépe jinde, než v městě. Začal jsem pokukovat po něčem mezi 300 a 500 ccm, svezl jsem se na kandidátech. Jakmile jsem sedl na Leoncino 500, měl jsem pocit, že na něm jezdím 10 let, navíc se mi líbí jeho styl a bylo rozhodnuto :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky, ale i pro vyježděné jezdce, myslím, že ani holky by neměly sebemenší problém Lvíčka zkrotit.

Doplňky na motorce - Zatím nic, v plánu jsou padáky, tankpad, laďák, páčky a nějaké další drobnosti...

Recenze

Jak píšu v prvních dojmech, po předváděcí jízdě na Leoncinu jsem nabyl dojmu, že to je přesně to, co hledám. Motorku do města na denní dojíždění do práce, lehkou, mrštnou a zábavnou, skútr už(nebo zatím ještě ) jsem nechtěl. Leoncino vyrábějí v Číně, ale pod dohledem Benelli a veškerý vývoj motorky včetně motoru probíhal v Itálii, a je to znát.

Mám najeto prvních pár set kilometrů a jízdu si neskutečně užívám, motorka je hravá, lehounká, překlápění ze zatáček, rychlé úhybné manévry, to vše zvládá s naprostou samozřejmostí. Podvozek je sportovnější, ale nevytřese z vás duši, takový ideální kompromis. Brzdy jsou také velmi dobré, nemají bůhvíjak ostrý nástup, ale účinek je výborný a dávkovatelnost také.
Perlou je motor, myslel jsem si, že 35 kW bude z nouze ctnost, ale v Itálii se jim podařilo navrhnout velmi charakterní řadový dvouválec, má příjemný zvuk, vibrace tak akorát, rychle se vytáčí a především je neuvěřitelně pružný. Pokud mu dáte napít a točíte 6-10000 ot./min, tak se rozhodně nebudete nudit, obzvlášť ve spojení s povedeným podvozkem.
Motorku jsem pořídil hlavně do města, tam se cítí jako ryba ve vodě, ale je s ní zábava i za městem, na zatáčkovitých úsecích, dovedu si na ní představit i kratší či delší trip. Asi nejméně bych to viděl na dálnici, nicméně 140 km/h trvale na dálnici není žádný problém.
Pod sedlem je stejně místa jako na velkém Grisu, takže lékárničku a vestu tam nahňoucám, víc ani ťuk
Zatím to vypadá, že jsem našel přesně to, co jsem hledal, tak snad to vydrží.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lucasbiker
Lucasbiker napsal 19.06.19 v 16:25 10b.

Ahoj, moc pěknej stroj, stylovka Tak ať spolehlivě šlape a dělá i nadále radost

Remder
Remder napsal 19.06.19 v 15:46 10b.

Pěkné, ať slouží.

Milan1963
Milan1963 napsal 17.06.19 v 16:22 10b.

Podařený stroj.

Více komentářů



TOPlist