PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník AfroRR
Vloženo 16.6.2019
Aktualizováno 12.7.2019
Zobrazeno 517x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Již postarší, ale stále dobře fungující okruhové náčiní. Nějaké ty základní údaje výrobce : 92 kw / 13500 ot/min, 67,7 Nm / 11500 ot/min, 161 kg suchá hmotnost.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-6R Ninja: důvod neuveden
Honda CBR 600RR: důvod neuveden
Triumph Daytona 675: důvod neuveden
Yamaha YZF-R6R: důvod neuveden

První dojmy - První dojmy se Sůzou loni z jara nebyly ty úplně nejnadšenější. Motorka při puštění řídítek lehce táhla na stranu, po pár stech metrech začala škubat a zdechla mi. Nakonec se ukázalo, že majitel jen zanechal v nádrži menší, než potřebné množství benzínu i na malou projížďku. Po jeho doplnění proběhlo odzkoušení chování motoru, funkce převodovky, brzd. Svou laicky nabytou znalost poznání křivé motorky jsem si za pomocí 2,5 metrové vodováhy a majitele odměřil, že souosost kol je v pořádku a motorka se po chvíli vezla domu a mě měla čekat už jen hvězdná okruhová kariéra.

Motorku bych doporučil pro - Pro okruhový nadšence co nemají na novou či zánovní motorku :)

Doplňky na motorce - pístková přestavba předních vidlic Ohlins, zadní tlumič Ohlins TTX, Brembo kotouče 320 mm, pancéřové hadice, rychlořazení GET, větší chladič, řídítka, páčky, přepákování PP-tuning, podsedlový rám Motoholders, padáky Rutan, karbonové ochranné kryty rámu, vík motoru.

Recenze

Po prodeji své předešlé CBR 600 PC37 jsem chtěl udělat technický pokrok a přivezl loni v květnu toto Gixero. Vždy se mi tento model líbil dost i vzhledově, tento kousek byl i solidně upravený pro okruhové radovánky. Motorově prý byla motorka v originálním stavu, jen KN filtr a koncovku od RP měla. Podvozkově už to bylo zajímavější a od něj jsem si i tehdy sliboval, že mé doposud nevalné umění pomůže posunout o stupínek výše - za hlavní zmínku stojí přední pístková přestavba vidlic od Ohlinsu, zadní tlumič Ohlins TTX, rychlořazení, větší závodní Brembo kotouče v kombinaci s destičkami Z04 od stejné firmy měly znamenat brutální decelerační schopnosti na poslední chvíli před zatáčkami.

Přišla první propršená, okruhová akce s Dafitem v Brně, kde jsem moto poprvé začal testovat. Kvality podvozku jsem ocenit rozhodně nedokázal avšak jsem postřehl občasné proklouznutí spojky a celkově mi přišlo, že zátah motoru i ve vyšších otáčkách nebyl ideální. Spojku mi později vyřešil kamarád jen jejím povolením na lanku - no holt jsem mechanik totálně na ho... Co jsem chtěl řešit dál byl trochu jalovější projev motoru v celém spektru otáček a tak jsem později dokoupil větší zadní rozetu 45z, původně byla origo 43z. Za jednu sezonu jsem s Gixerem pár akcí stihl a vyzdvihnout opravdu musím perfektní podvozek postavený vyloženě na okruhové zacházení což ocenil i mr.al jako já.;) Oproti CBR ze stejného roku se seriovým podvozkem mi Gsxro dodávalo vždy ohromnou jistotu, podvozek při mých pomalých časech vždy přesný, stabilní a ačkoli tvrdě nastavený, dokázal s přehledem odfiltrovávat i hrbolky, nerovnosti. Stabilita podvozku byla skvělá hlavně v táhlých, rychlých zatáčkách, což ale bylo zásluhou i delšího rozvoru, než u kratší CBR. Skvělá byla i seriová anti-hoppingová spojka, která fungovala výtečně - zmíním např. brzdění na cílovce v Mostu, kde při rychlém odřazení ze šestky na dvojku bylo zadní kolo pořád pěkně stabilní, tak u Hondy by se už blokovalo a skákalo ze strany na stranu..(dobrej jezdec dokáže zkorigovat i rozeskákanej zadek těsně před bodem zatáčení :) Kdy se mi kolo trochu blokovalo bylo akorát při tvrdším brzdění s podřazováním o několik kvaltů dolu na vodě. Brzdy byly taky velmi dobré, od počátku stisku páčky dobře dávkovatelné se silným brzdným účinkem - závodní radiální pumpa mi ani nechyběla, poprvé jsem si na téhle motorce i zkusil rychlořazení, které fungovalo pěkně a je to super věc, o trochu to zkomfortní jízdu.;) To, proč jsem na ní jezdil v Brně zhruba stejné časy jako s předešlou CBR 06 a v Mostě se dokonce podstatně zhoršil přičítám motoru, to byla nejslabší stránka jinak povedené motorky. Nevím jestli takhle jezdí všechna GSX-R K6/7, ale průběh výkonu i maximální výkon byl horší, než u CBRa. Oproti některým šestkám jsem ztrácel na rovinkách moc a bylo jedno jestli to bylo s ponechanou RP koncovkou s filtrem nebo s origo filtrem a koncovkou. V plánu bylo její odladění na brzdě, ke kterému už ale nedošlo, protože jsem si řekl, že zas chci změnu a to ideálně v moji vysněné Daytoně 675R, ale nakonec jsem skončil po prodeji GSXra zase u Hondy CBR, ikdyž typu PC40 už, ročníku 2007 o které napíšu zas až někdy později.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist