Veliká mazlivá přítulka na pohodlné cestování.
První dojmy - První dojmy jsem sbíral v zimě, tak mi docela dávala zabrat. Ale nemohl jsem odolat a vzájemně jsme se potahali kde to jen šlo. Výborná zkušenost, ale nic pro leštiče. Po zimních radovánkách šla do dílny na rozborku.
Motorku bych doporučil pro - Pro veliký chlapy co chtějí hodně vidět.
Recenze
Vždycky mě neuvěřitelně fascinoval zvuk starých čtyřtaktních motorek, které v klidu a pohodě, bez řazení, na troječku, vyjížděly zatáčky ve stoupáních. Co rána, to metr. Bylo to vzrušující poslouchat, s čím vším se tyto motory poperou. To byl také jeden z důvodů, proč jsem si tentokrát vybral motorku s boxerem. Proklínaný i zbožňovaný, prastarý typ motoru v moderní úpravě. Buchar s kovadlinou...
Dovezl jsem ji v zimě a po vybláznění, kochání se a rochtání šla do dílny na rozbor a údržbu.
Přední tlumič s ESA prosakoval olej, takže jel do servisu
Kontrola všech promazání, výměna olejových náplní, výměna manžety na kuláku telelévru, svíček, seřízení ventilů, přezutí na silnici, dotunění pytlovinama a ptákovinama a tradá...
Letošní jaro mělo pomalý nástup a když jsem v 8°C vyjel, nebylo ještě koho zdravit. Ti rozumní seděli v teple Ten nerozumný zmokal a zmrzal.
Krátké shrnutí po 4tis.km. Macík pro veliké kluky nejen vzrůstem. Klasicky hlučný motor i řazení, ale...kdo si pohraje, zařadí téměř bezhlučně i na jedničku. Naložená se těžko odlepuje z božního stojanu, ale po rozjetí už je to paráda. Podle mého spíš na delší cesty po silnici, neždo terénu (tam bych volil slabší osmistovku). Zadní brzda se mi zdá hodně slabá. Ohromně pohodlná na dlouhé cestování.
Problém, který se objevil, je vůle v ložisku uložení zadního kola. Známá nemoc. Byla malinká, já věřil, že vydrží, ale roste. Nepříjemné zjištění uprostřed sezony...
Pěkná. Opravíš a tradááá