Velmi pohodlný univerzál, který ale dokáže řádně zatahat a díky super ovladatelnosti držet krok se silnějšími stroji.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650: Myslel jsem si, že budu jezdit víc v terénu a Versys byl prezentován, jako asfaltověji zaměřený stroj.
Honda NC 750X: Jako svou první motorku \'\'na vyzkoušení\'\' jsem nechtěl novější - dražší stroj. Lákala mě ale DTC automatická převodovka. Odrazovaly mě negativní komentáře ke slabému výkonu motoru.
První dojmy - 1. motorka po 20ti letech na horských kolech ... prostě mi přišlo, že to nezatáčí. Až časem mi docvaklo, že ''na motorku'' to zatáčí dost dobře, jen se to pan pilot musí nejdřív naučit :)
Motorku bych doporučil pro - Super první moto, které umožní ujasnit si svoji další moto-cestu (silnice, terén, rychlost, kochačka ...)
Doplňky na motorce - Laďák Arrow, padáky, blastry a no name kufr.
Recenze
Máme za sebou se Stromkem první rok spolupráce - najeto 4000 km. Z vyklepaného zelenáče, který volí trasu tak, aby tam pokud možno bylo co nejméně semaforů a žádný kruhový objezd je rázem rádoby mistr světa zatáček. Touto cestou 40-ti letého moto-juniora mě Stromek provedl absolutně bezpečně a se zlepšující se technikou jízdy odkrýval i Stromek svůj potenciál. A odkrývání ještě není konec a to mě strašně baví.
Rozepisovat se o vlastnostech motorky po 15ti letech od vypuštění modelu na trh je nesmysl. Je super, že na Stromku může člověk v sobotu jet s naháčema do zatáček a v neděli s adventurama lehký offroad.
Super není to, že designově již nebudí takové emoce jako nové, nebo naopak klasické stroje.