renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda CB 600S Hornet (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Fox_Mulder
Vloženo 12.6.2019
Aktualizováno 3.11.2022
Zobrazeno 1 149x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Moto byla zakoupena z druhé ruky po předchozím dovozu ze zahraničí. Sice měla dle tacho najeto cca. 33t. km, ale podle kontroly rozvodů má asi natočeno více. Kromě menších šrámů byla ve velmi dobrém stavu.

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Moto je dobře ovladatelná, nicméně s mojí výškou 189cm by mohlo být sedlo výše, protože mám hodně zalomená kolena a po delší jízdě se člověk musí rozhýbávat. Při jízdě ve velkých vedrech také není moc příjemné, že z motoru na nohy jde velmi teplý vzduch, stačí ale netisknout nádrž koleny a nechat mezi nimi profukovat vzduch za jízdy a je to hned lepší.

Doplňky na motorce - - Rozšíření zrcátek SW-Motech
- Brzdová a spojková páčka "čína" - nastavitelné a sklopné
- nosič na kufr + kufr Kappa K49N
- 2. brzdové světlo v kufru
- zadní blatníček s krytem řetězu
- padací rám Fehling
- 12V zásuvka
- držák mobilu RAM
- nosič na boční tašky Kappa
- indikátor řazení Gipro













Recenze

Moto byla původně na starších, nicméně ještě moc nesjetých pneu. Moc se jí nechtělo padat do zatáček a při padesátce ve městě a puštění řidítek se řidítka rozklepala, že bych šel za chvíli k zemi.
Výměna za nové Dunlop Roadsmart II neskutečně pomohla, motorka padá do zatáček krásně skoro sama a vibrace řidítek je pryč.
Jinak ohledně servisu proběhla výměna nemrznoucí kapaliny, brzdovky (tu snad předtím nikdo 100 let neměnil, protože v nádržce z ní bylo doslova "sádlo"), oleje + filtru.
Dále jsem měnil přední destičky za Bremba, bohužel než jsem si uvědomil, že musím odpustit trochu brzdovky po zatlačení pístků zpátky, jsem chvíli řešil, proč za jízdy pořád přibržďují a pískají. Teď už je to OK.
Ohledně spotřeby se pohybuji něco kolem 5,5 litru, ale je fakt že jezdím na pohodu, žádné závodění, akorát ta nádrž by mohl být větší, cca. každých 200km je potřeba tankovat (maximum jsem risknul asi 240km, ale to jsem se modlil, abych někde netlačil - spotřeba v tu chvíli vyšla na 4,8litru).
Postupně jsem namontoval nosič na zadní kufr + kufr Kappa K49N - používá plotnu Monokey, která má mít vyšší nosnost než Monolock a přidal ještě druhé brzdové světlo na kufr.
Dále proběhla montáž zadního blatníčku s krytem řetězu z laminátu, montáž padáků Fehling a indikátoru řazení Gipro - zde je naštěstí verze bez přídavného čidla rychlosti, takže stačí vše propojit zespodu budíků a napájení jsem hodil na podsvícení tachometru - aspoň mě to praští do očí, že nemám rozsvícená světla.
Ještě jsem okupoval rozšíření (podložky) zrcátek od SW-Motech, protože bez nich jsem v zrcátkách neviděl nic - jen svá ramena. Teď je to lepší, nicméně pořád to není na 100%.

Tak i po najetí 1000km s novými destičkami Brembo a odpuštění brzdovky to při popojíždění stále píská a slabě přibržďuje - zajímavé, že při tlačení dozadu ne, ale pouze dopředu...

Update 5/2022

Tak na sezónu jsem se rozhodl zrepasovat přední vidle, protože jedna začala téct, tak jsem nakoupil sadu, která bohužel neobsahovala velice důležitý simerink. Bohužel jsem si to zkontroloval až po rozebrání jedné vidle. Takže objednat a zase čekat až to dorazí. Nicméně potom už se dílo podařilo, vylil jsem tu hnědou břečku co tam byla, pořádně vyčistil vnitřky a vyměnil pouzdra a simerinky.
Zároveň jsem si koupil na sezónu boční držáky na motobrašny - chtěl jsem sice kufry, ale už se nedaly sehnat nosiče, tak aspoň toto záložní řešení.

Update 08/2022

Na konci srpna jsem se rozhodl, že vzhledem k tomu, že je na mě moto opravdu malá a na delší cesty je to pro mě utrpení, protože mám na tom zlomené nohy a i po výměně sedla za zvýšené gelové od Rutana se nedostavil kýžený efekt (i když ty 2 cm přidané na výšku a gel byly znát - zadek bolel až po cca. 200km oproti 100km u originálu), moto prodat a vyměnit za něco pohodlnějšího - ideálně asi Honda CBF 1000.

Za celou dobu, co jsem moto měl, mě nikdy nikde nenechala - nejvíc jsem s ní za den ujel s pauzami asi 500km - pak už zadek protestoval. Akorát ta nádrž by mohl být větší - nevím kde se v parametrech vzalo 16litrů, já tam nejvíc nalil cca. 13,3l a to jsem jí vyjel do sucha (s petkou benzínu v kufru), takže reálný nájezd byl tak max 230km - ideálně spíš 200km, abych někde nezůstal trčet...
Jinak jsem si za celé ty 4 roky, co jsem jí měl, vedl poctivě deník se spotřebou a celkový průměr mi vychází na 5,28l, což není špatné na to, že jde o klasický karbec.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mistík
Mistík napsal 08.07.19 v 10:41 10b.

Paráda přeji mnoho šťastných km a bez deště a ať Tě co nejmíň tlačí na koulích to jsi v popisu zapomněl napsat. Já to od tebe poslouchám pořád.

Více komentářů



TOPlist