DCT verze a cestovní enduro. Přesně to, co jsem si přál, tak mám a nelituju ani trochu.
Motorka koupena od harnessbiker (Praha 10-Uhříněves)
Výška jezdce: 193 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS Adventure: přišel mi malý
BMW R 1200 GS Adventure: Zdálo se mi, že má každý a byla o dost dražší
První dojmy - Krásně ovladatelná a překvapivě svižná (když si dá člověk S mode), docela vysoká. První jízda byla hned paráda. Jen si musí člověk přeci jen zvyknout, že to je DCT verze. Zvlášť při popojíždění v kolonách pozor na příliš plynu :). Záchrana v podobě spojky tam zkrátka není.
Motorku bych doporučil pro - Těm, co začínají a chtějí něco, co je krásně ovladatelné a univerzální.
Doplňky na motorce - spodní padací rám, rozšíření bočního stojanu, držáky na 3 pevné kufry, kufry, crampbuster :)
Recenze
Chtěl jsem vyzkoušet cestovní enduro. Něco univerzálního, co bude zvládat naše české silnice, aniž by mi to vyklepalo z těla ledviny. Zároveň něco, co pro člověka, který toho za rok tolik nenajezdí jednodušší na ovládaní než moje předešlá motorka.
Možná bych ocenil tempomat...na druhou stranu se dá ale ujet za den přes 800 km, aniž by člověk slezl zbitý jak kůň :) .
S tou ovladatelností souhlas. Tak hodně pohodových kilometrů.
Blahopřeji k Hondě, pohodové kilometry kolama dolu
vítej v klubu!