renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Bonneville T100 (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník StepanP
Vloženo 10.6.2019
Aktualizováno 5.5.2022
Zobrazeno 1 829x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ma to karbec, nema to karbec???

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Pohodlny sedlo, analogove pocitadlo ujetych km. Ja bych snad i veril ze to ma ty karburatory. Zelezo kam se podivas. Teda kdyz se privre jedno oko a nevidi se ta plastova krovka, nebo smerovky. Ale ktera motka r.v.2000+ to nema...

Motorku bych doporučil pro - Motorka jako delana pro doktora Skruzneho z Vesnicko ma strediskova

Recenze

Po obdobi tlaceni kocarku, golfek a ruznych odrazedel doma zrala doba poridit si zase neco zivejsiho. Bohuzel jsem na svem “veteranovi” potkal dementniho obchodniho zastupce jedne podlaharske firmy a to tak nestastne, ze veteran sel pod kytky, zatimco ja putoval zachrankou do Motola. Vic se rozepisu az sem hodim recku na tu masinu, ktera uz to ma za sebou. Takze doma dusno a predstava, ze jen co mi zmizi cerny modriny z trisel a srostou zebra, pritahnu pod strechu neco co uz samotnym vzhledem evokuje problemy, nebyla na miste. Argument typu “17 let moto vyjezdenosti a umeni cist ostatni ridice” jsem si ani nedovolil vytahnout, protoze bych si sral do huby.
Pres svaru jsem se dostal k Bonnevillu. Pouzival ho na cestu do kanclu. Za 4 roky mel najezd 3200km, posledni rok mu stal v garazi...

Takze, motorka o vykonu ani ne 50kW, vzhledem pripominajici mileho strejdu. A ona se vlastne i chova jako milej strejda. Stav nove motorky, vse puvodni, vzadu krovka (ta prida minimalne dalsich 20kW vykonu navic).
Uz pri nasednuti je citit 200+kilo, ale nizky teziste a uzka stavba ji cini lehce manevrovatelnou. Jednicka zapadne s kovovym cvaknutim, ale nic co by znelo spatne, zadne brutalni cuknuti jako u itala. Proste jen citite ve vsem poctivy kovovy chod. Moc hezky. Riditka kapku vyssi, ale nic co by vadilo a ergonomicky je to ok.
Kdyz pominu 200m na zmrzlinu s klukem na nadrzi, prvni jizda byla z Prahy na Lipno a zpet.

Poznatky z 1. delsi jizdy:

fouka na tom! (Prekvapive)
Kdyz se to toci tak to i jede, ale motorka dava vsim najevo, ze na tohle delana nebyla. Vy vyssich otackach zvoni do zadku.
Pri vyssich rychlostech na tom opravdu fouka, od cca 80kmh vytvari kaplicka pristroju velmi neprijemne vireni.
Test maximalky probihal s bradou na nadrzi. Vic nez cca 175kmh to neslo. 1) nesnesitelny zmineny uplav za kaplickou pristroju, 2) vykonove uz nestacila, ackoliv par otacek do maxima zbyvalo, 3) motorka se tak vrtela, ze jsem mel vzadu hnedej pruh.
Na poklidny jezdeni a kochacku prima stroj. Kterej pitomec by na tom ale chtel litat rychlostmi dalnicni sluzebni Oktavkove slechty 2.0TDI??? Resp. kterej pitomec by ji (krom mne) vytahl na dalnici?

Zatacky:

Nepada to tam. Tak trosku se to dalo cekat. Jo, kdyz se ale nafouknou gumy (!!!) tak to tam nejak zacne padat. A nejen to, po par zkouskach a ziskani duvery se da jet i na stupacku. V motorku se da ziskat duvera. Nepreklapi se zrovna jako motard, nesedmnactkovy predek take dela sve, ale na to jak tak motorka pusobi na stojanku, tak v zatackach prakvapi.

Podvozek:
Ma smysl to hodnotit? Jede to, tlumi to, nechce Vas to zabit. Tak jdeme dal.

Vyhrady:

Spinaci skrinka na leve vidli je cool, pokud vsak na klicku nemate cokoliv pripnuteho. Pak to slusne mlati a vydava neprijemny zvuk. I samotny krouzek dokaze svoje.
Cuknuti pri pridani plynu v nizkych otackach. Zvlaste vyzivne je to pri odbocovani vpravo, kdy mate motorku kehce naklonenou, vjizdite na prechod kde dobihaji posledni chodci, lehounce pridate a... nic... a pak lehky kopanec. Zadni kolo na bile zebre ma tendenci kopnout a Vam pak hnednou spodary. Hral jsem si s nastavenim klapky, ale nic se nezmenilo. Pak mi nejaka chytra hlava rekla to tajemstvi, ze to neni vada, ale vlastnost. Takhle proste strikacka prevlecena za karburatory funguje.
Zminena kaplicka. Sice krasna, rucicky, raficky, nedigitalni pocitadlo, ale to vireni od 80kmh je hruza des bes.
Brzdy. Predni ma slabsi nastup a pri razantnim brzdeni ma tendenci bloknout predni 19”. Vse je ale o zvyku

Shrnu-li to kolem a kolem, moc prijema motorka, na kterou se i hezky kouka. Jedna sezona ale stacila.
Pro mne nouzovka na sezonu, abych mohl jezdit a zaroven nevirit doma vzduch, pro cloveka, ktery ji nakonec koupil to byl splneny sen. A tak to ma byt. Sny jsou ruzne a je fajn, ze existuje tolik rozlicnych motorek, ktere je dokazi splnit. A jak zpiva Janek Ledecky: Slipy se maj plnit (nejen) o Vanocich

P.S.: omlouvam se za chybejici hacky/carky. Nedisponuji zde ceskou klavesnici. Dekuji

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty68
Marty68 napsal 08.09.20 v 09:49 10b.

parádní stroj i recenze.

nexus
nexus napsal 26.08.19 v 17:20 10b.

pěkná recenze

Falco55555
Falco55555 napsal 11.06.19 v 08:46 10b.

Více komentářů



TOPlist