Honda CB 650R (2019)

Vlastník pbohacek
Vloženo 10.6.2019
Aktualizováno 6.10.2020

První motorka, tak prosím berte v potaz tuto skutečnost, než se začnete vymezovat vůči mým názorům. (jinými slovy o motorkách nic nevím tak se nenechte zbytečně vytáčet).

Motorka koupena od FIRMA:Moto Liberec (Františkov-Liberec X

Yamaha MT-07: Slabší zakladní výbava ve srovnání s Hondou a cenou modelu. Pouze dvouválec = zvuk skútru.
Yamaha XSR 700: Slabší zakladní výbava ve srovnání s Hondou a cenou modelu. Pouze dvouválec = zvuk skútru.
Yamaha MT-09: Dražší, ale hlavně asi pro začátečníka příliš výkonný stroj.

První dojmy - Zatím velká spokojenost a pocitově jsem omylem zvolil zřejmě to nejlepší co si jako začátčník můžu přát. Chtěl jsem naháče v lehkém retro stylu a tahle Honda to myslím splňuje na maximum.

Motorku bych doporučil pro - Začátečník, spíš kochací, než rychlá jízda.

Doplňky na motorce - comfort pack (USB, ppřední štítek, vyhřívané gripy), sp connect držák na mobil

Hledal jsem motorku pro začátečníka, když už jsem si v pomatení smyslů nadělil ke 40. narozeninám řidičák. Byl jsem téměř rozhodnutý pro Yamahu MT-07, když se objevila tahle Honda. Designově mě naprosto uzemnila. LED světla, obrácená vidlice a ty svody... Takže v začátečnickém nadšení jsem ještě bez papírů zajel na Vrbovku do Hondy, kde jsem se dozvěděl, že zrovna prodali poslední skladovku a další budou až za pár měsíců. To mě splašilo ještě víc a po obvolání několika autosalónů se našla jedna v Liberci. O týden později, bez žádných zkušebních jízd, jsem ráno přebral řidičák a v poledne motorku a vyrazil na cestu do Prahy. Od té doby musím říct, že nelituji a jsem pouze nadšen. Beru to samozřejmě jako obrovské štěstí, že mi hned první motorka tak skvěle sedla. Přátelé ona totiž nejen skvěle vypadá, ale i skvěle jede. A ten zvuk. To je symfonie, o které se dnešním jedno, dvouválcům může jen zdát. Výkonově to samozřejmě není žádný trhač, ale přece jen to trochu jede, když za to člověk veme, což z ní dělá ideální začátečnický stroj.

Update po roce: namontoval jsem Comfort kit od Hondy. Což v praxi znamená vyhřívané gripy, USB a plastový štítek na řídítkách. Ještě jsem pořídil držák na telefon od SP connect. Se vším velká spokojenost až teda na to Honďácké USB pod sedlem, což jsem vůbec nepochopil, proč někdo něco takového navrhne a jak se to vlastně dokázalo dostat do výroby :).
Motorka výkonnostně stále stačí i když ji už občas ždímám, jak mokrý hadr. Každopádně aspoň to není žádný kamikaze stroj, u kterého bych se musel bát o život pokaždé, když za to trochu vemu.

Update 10/2020: Držák od SP Connect je neuvěřitelná zaležitost. Mám ho i na horském kole a telefon drží ve sjezdech v brutálních terénech i na silnici ve vysokých rychlostech. Velká spokojenost a můžu jen doporučit.

optimusprime
optimusprime napsal 04.10.20 v 17:33 10b.

parádní stroj

Brumbaal
Brumbaal napsal 02.08.20 v 09:33 10b.

Gratuluju ke koupi a přeju spoustu najetých km! skvělá volba. Jsem rád že dáváte přednost týhle Hondě, nejde totiž o koně a hltání parametrů, vždycky jde o celek a v neposlední řadě o kvalitu. Málo co ti dá tolik jistoty a bezpečí jako Honda.

RoSmi
RoSmi napsal 14.12.19 v 23:10 10b.

na jaře se ji chystám koupit taky, tak se ještě uvidí

dasturm
dasturm napsal 17.06.19 v 19:19 10b.

Nadherna motorka

BakeMT
BakeMT napsal 12.06.19 v 08:28 10b.