Moje první nová motorka, takže vše je úžasné.
Motorka koupena od renemoto.cz - Výborná komunikace - přes email a rychlá tak, jak to má být v roce 2019. Zapůjčil Leoncicno naked na celý den za slušnou cenu, o ktereou potom ponížil cenovku traila. Měl jenom naked, ale sehnal i z centrály traila na osahání.
První dojmy - Skvělý zátah "vodspoda", specifikace nekecá, že krouťák je dole. Výborná manévrovatelnost. Na půllitr hezky mohutná, ABS paráda (poprvé, co to mám). Malý rejd, tlumené světlo jako by tam nebylo, dálkové svítí skoro jako tlumené. Koncovka svítí nic moc, brzdovka ok. Já si na to nepotrpím, ale pro mladý: na půllitr skvělej zvuk. Navíc lepší je originál, než RP tuning roura (která byla na trailu, co mi prodejce dovezl na ukázku z centrály) :-)
Recenze
Do nynějška (celkem 5 sezón) jsem jezdil na KLE 500, takže vyšší a trochu do "terénu". Chtěl jsem něco podobného, ale netrval jsem na cesťáku. Navíc se mi začaly líbit scramblery, které teď přišly do módy, tak za tu cenu jsem měl jasno.
Papírově má leoncino sedlo níž než KLEpadlo, ale pocitově je vyšší - mnohem hůř z něj dosáhnu na zem (širší (a asi i neprosezné) sedlo, tvrdší (a asi i neunavená) pružina).
Doporučuju zkouknout recenzi na jednousotpou.cz, vše, co tam zazní, na 100% platí.
Nezpěvnenou cestu to žehlí mnohem hůř (překvapivě, že? ), než KLE, ale dá se to. Do zatáček jde motorka krásně náklokem těla (opět platí info z recenze jednoustopou, že motorka je hravá) narozdíl od KLE, kterou jsem musel trochu nutit.
Jsem takový spíš opatrný jezdec a jezdím zásadně v klidečku jen na zadní brzdu. Takže hodnotím - zadní brzda proti KLE je mnohem lepší.
Na budíkách je teplota motoru plus venkovní teplota, to se mi moc líbí.
EDIT (kvůli sekáčovi ): nejde o recenzi ani srovnání dvou naprosto odlišných motorek, ale pouze o zkušenosti občasného jezdce, co vystřídal dva stroje.
Pěkná, ať slouží
sekacmagor> dějí se divné věci na internetu
Proboha jak můžeš srovnávat toto s KLE To je jako by jsi srovnával ponorku s vrtulníkem...