renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Alldehet
Vloženo 6.6.2019
Aktualizováno 20.6.2019
Zobrazeno 1 332x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Univerzální jednoduchá spolehlivá silná motorka. Naprostá spokojenost. Líbí se mi jak je těžkej , drsnej , silnej , spolehlivej , nenáročnej na údržu , pořizovací cena byla pohodová tak se o něj nemusim strachovat a řešit nějakej ten škrábaneček.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1100XX Blackbird: Protože byla pořizovací cena téměř dvojnásobná a proto , že mě kamarád co ji vlastní docela vystrašil drahou údržbou. Jestli jsem zvolil dobře nevím , ale asi jo protože o bandita se nemusím tak bát , zažil jsem s ním i několik nedobrovolných endurovložek

První dojmy - Po 15ti letý pauze jsem si koupil bandasku a můžu říct , že jsem se jí ze začátku dost bál. Na učení to není zrovna ideální stroj to uznávám , ale už jsme kamarádi :-) Nemám moc s čím srovnávat , ale jsem se vším spokojenej , krom sedla který se chystám nechat přešít ,hlavně kvůli spolujezdci který sedí jak na klouzačce a neustále na mě tlačí. Jízda ve dvou je tedy velice nepohodlná. Přestože jezdím většinou sám , tahle věc mě vyloženě trápí. Jinak naprostá spokojenost a nic bych neměnil.

Recenze

Tenhle stroj jsem si pořídil po rozvodu s maželkou řádně oškubán . Moc jsem si chtěl splnit sen mít znova motorku , neměl jsem ji protože manželka nechtěla abych jezdil a bojovala za to všemi prostředky Hlavním důvodem proč jsem vybral bandita 1200N . Chtěl jsem velkou silnou motorku, neměl peníze na pořízení , ani na to abych do ní investoval po koupi , vlastně ani na to abych na ni jezdil Když jsem zaplatil nájem a alimenty zbylo mi akorát na jídlo. Neustále jsem prohlížel inzeráty a vymýšlel jak si svůj sen splnit. Toužil jsem po blackbirdovi jenže kolem 50 000 to byl v inzerátech samej šrot. Ovšem za 50 000 se dal sehnat bandit ve velice slušným stavu. Čekal jsem v tom nějaký háček , ale nebyl. Četl jsem různé recenze , názory lidí co ho mají nebo měli a nakonec jsem se rozhodl , že by to pro mě mohl být ideální stroj.
A tak jsem si v bance půjčil 60 000 , vybral pečlivě z inzerátů (které jsem již předtím skoro rok zkoumal) ten nejideálnější stroj , zavolal a hned pro něj zajel. Sebou jsem si vzal kluka co vlastní několik motorek a dříve vlastnil i bandita , prolezli jsme ho projeli a hned jsem ho koupil. Pán co mi ho prodal byl velice slušný a férový. Pořizovací cena 54 000 , přihlášení a pojistka 3000 a zbylo mi i na helmu a rukavice Parkování jsem měl u kamaráda v garáži zdarma za což mu moc děkuji. Půjčil mi a nakonec daroval starou koženou jetou bundu kterou už nepoužíval. Za což mu také velice děkuji. Pořídil jsem ho v květnu 2014 a hned jsem začal jezdit. První sezónu jsem najel cca 4 000 km. Při koupi jsem již věděl , že řetězová sada už je na konci života což byl jediný nedostatek v technickém stavu , tu jsem si sám vyměnil po nejbližsí výplatě a vyšlo mě to na 2300kč. Bandit měl najeto 38 000km což bych řekl , že bylo reálné číslo podle stavu. Nebyl bourán ani položen. Byl po výměně oleje a seřízení karburárorů (doloženo daňovými doklady). Při koupi bylo pneu přední 60% zadní 20% Pán mi dal k tomu jinou zadní (okruhovku 60%) kterou měl připravenou na výměnu , takže první sezónu jsem gumy řešit nemusel. První výlety byli po okrese abych se trochu rozjezdil , dost výletů jsem absolvoval s novou přítelkyní , po čr a jednou jsme si udělali výlet do rakouska. S kamarádem co jsem u něj parkoval jsme si dali víkend na šumavě kde jsem se docela rozjezdil.
Přezimování bylo v pohodě , nemusel jsem řešit nemrznouzí kapalinu a kvůli baterii jsem ho chodil každých 14 dní startovat. Vždy chytil okamžitě a nechal jsem ho 20 minut brblat aby se baterie dobila. Což dělám dodnes. Po více jak třech letech je baterie stále funkční a to netuším jak dlouho už předtím v motorce byla. Další sezónu (2017) jsem najel cca 5 000km. Uprostřed sezóny jsem měnil olej a filtr a přední brzdové destičky (brembo) vše za cca 2200kč a koupil nové pneu pirelli které na motorce jsou ještě teď. Vyšli mě na 2500kč. Další sezónu (2018) jsem najel cca 6 000 km. Po mototripu v rumunsku už byl řetěz prověšenej a štelováky nadoraz , tudíž jsem uprostřed sezóny dělal řetězovou sadu (sám 2300kč) kdy jsem tam dal o 3 zuby menší rozetu kvůli spotřebě na dálnici. Řetězovka vydržela tedy cca 1200 km a to jsem údržbu řetězu moc neřešil. Při tom jsem rovnou vyměnil olej a filtr cca 1000kč. No a tuhle sezónu (2019) mám zatím najeto 2 000km mám v plánu vyměnit olej a filtr , gumy a přední destičky nechám na zimu. A v zimě už nechám konečně přešít to sedlo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 06.06.19 v 19:35 10b.

perfektní popis,myslím,že nebudeš litovat.je to mašina -pracant

Více komentářů



TOPlist