Výkonný, pohodlný skútr, velký úložný prostor, nastavitelné přední plexi, sklopné zrcátka, led světla.
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - První jízda z CB domů, cca 160 km. S ohledem na předchozí pcx mi padla do ruky hned. Jízda i za deště 70-80 km/h v pohodě, pro mne by to chtělo trochu vyšší plexi. Pohodlný posez, okamžitá reakce na plyn.
Recenze
Zatím najeto 2000 km. Spotřeba se zatím ustálila na 3,4 l/100km. Vyzkoušel jsem maximálku na prázdné dálnici z Prahy na Kladno tachometrových 145 km/h. Dobře ovladatelná, jízda i po Praze ve dvou. V momentálních vedrech (venku tropických 30°C), plexi na minime a větřík krásně ovívá.
Na 20 tis. km
počet tankování - 82
Natankováno - 660,89 l
průměrná spotřeba - 3,33 l/100km
průměrné náklady na km - 2,14 Kč jen palivo - 1,03 Kč
Celkové náklady s palivem 41 968 Kč
naklady na palivo 20 382 Kč
tuning 3000, pojištení 8288, sevis+ výměna pneu 10 298
Celkem 21 586 Kč
Do 1. 6. 2020 najeto 20 150 km. Průměrná spotřeba 3,33 l/100 km. Nejdelší a nejkrásnější jízda - okružka po Karpatech v Rumunsku v létě 2019, najeto přes 4 000 km. Naprostá pohoda.
Škoda, že právě 1. 6. se se mnou jedna paní chtěla tak vehementně seznámit , že mi nedala přednost v jízdě a sundala ze skútru . Výsledek, zlomené pravé zápěstí a skútr totálka .
No šel jsem do nové.
Ať ti dobře jezdí .