renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 250/353 Kývačka (1957)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník majorpetula
Vloženo 29.5.2019
Aktualizováno 29.5.2019
Zobrazeno 1 410x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 5 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fzr6
fzr6 napsal 17.10.19 v 07:29 10b.

Pěkná stavba. K těm tehdejším západním vzorům ses docela přiblížil

veteran1975
veteran1975 napsal 29.07.19 v 21:29

jsem rocnik 1975 am stalo 350kcs b´m 3600kcs a c o rok pozdeji 4200 ae za 2 roky praxe50kcs ale muj priem byl 2100kcs

Dolin
Dolin napsal 30.05.19 v 14:16 10b.

Targus
Targus napsal 29.05.19 v 17:56 9b.

Tak já jsem za noty na fichtla platil nějakých pár stovek, nevím už přesně, ale nijak likvidační to nebylo.
S řidičákem na osobák už to bylo horší (něco přes litr), kdo si k tomu přihodil i motorku, platil závratných 1 300 Kčs.
Ale "Céčkař" se ze mne stal za pouhopouhá tři kilíčka!!!

"Éčko" na vleky bylo zadáčo za potvrzený rok praxe!!!

A na vojně ho dostal každý, kdo dostal známku "výtečně" za KŘK (krátkodobý řidičský kurz - nebyl ani krátkodobý, ani řidičský)
A "antabus" jsem "musel" dělat na vojně zadáčo.

cmiral
cmiral napsal 29.05.19 v 17:11 10b.

Pěkný pojednání No k rudým časům, ty řidičáky se dělaly k různým profesím zdarma, nebo v před vojnou a dnes synátora studenta stály postupně skupiny A1, A2, B, C, T, A už cca 50.000,- kapitalistických korun takže bych nefňukal , mě 500 Kčs včetně E.



TOPlist