Honda. CRF450R. R.v. 2008. HRC. Poslední model s karburátorem.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Po první jízdě pocitově mnohem silnější než jakákoliv jiná silniční motorka na které jsem doposud seděl... Okamžitý nástup výkonu už od relativně nízkých otáček. Před koupi jsem si myslel, že se na ni občas budu projíždět jako na enduru po lese a polňačkách, ale není to ono. Takže jsem brzy pochopil, že teda jedině mx trať. :)
Recenze
Koupená po prvním majiteli v roce 2017. Údajně najeto cca 150 mth. Během prvního roku jsem na ní chvíli pojezdil, odjel 3 závody a 3x vyměnil řídítka. Přes zimu jsem ji komplet rozebral, vyčistil, zkontroloval ložiska v krku, kolech, přepákování, a promazal. Výměna kluzáků řetězu. Výměna řetězovky. Komplet rozebrání třmenů a vyčištění. Sundáni hlavy a válce, přeměření válce šupitem, výměna všech ventilů a přebroušení sedel, výměna rozvoďáku. Výměna předního prasklého ráfku za ráfek EXCEL. Repas tlumičů a přeplanžetování na mou váhu(minulý majitel byl těžší a předek měl jak beton) Taky došlo na výměnu všech plastů za plasty od Ufo, a komplet polepy od RM Design. Nakonec jsem nahodil motohodiny a hurá na další sezónu.
MX/Enduro doporučuji všem, kteří se chcou něco přiučit. Oproti silničním motorkám ji máte pořád rozdělanou, zjišťujete jak co funguje, díky krátkým servisním intervalům pořád měníte oleje a filtry, děláte tlumiče a po pádech opravujete. :)
Zároveň ji doporučuji všem silničním ,,závodníkům”. Fakt se na tom vyblbnete v relativně bezpečném prostředí bez aut. Já osobně potom nemám takovou potřebu nějak moc blbnout a riskovat v provozu.
Naprostý souhlas
Poslední odstavec podepisuji