Vlastník | Ozzy67 | |
---|---|---|
Vloženo | 21.5.2019 | |
Aktualizováno | 23.2.2020 | |
Zobrazeno | 1 610x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
Vlastník | Ozzy67 | |
---|---|---|
Vloženo | 21.5.2019 | |
Aktualizováno | 23.2.2020 | |
Zobrazeno | 1 610x |
vzkaz pro Willy7377 - ten můj komentář ohledně víceobjemového řaďáku byl samozřejmě vztažen k "projevu motoru V4 v období let (2000-2005) u sportovně cestovního zaměření nikoliv k výkonu motoru , protože jsem otestoval spoustu motorek (made in Japan , Europe kromě Ducati ) a všechny byly "moc hodné" žádné vibrace od motoru všechno uhlazené ... atd.
Jinak chválím krásného "bramboráka" ,který budí ještě větší respekt z hlediska rozměrů a hmotnosti než má "střídmý " japonka ... Hodně štastných kilometrů v té dnešní džungli
(.. jakýkoliv hodný víceobjemový řadˇák jej nepřekoná ...) Docela odvážné tvrzení.Skoro mne napadá otázka,na čem všem jsi jezdil,když tohle tvrdíš? Nebo co si mám představit pod pojmem "hodný více objemový řa´dák ? Pokud bych si představil svoje "Káčko",přišel bys o iluze bez mrknutí oka .
Jinak moto po designové stránce fajn,ale tím Vtec-em je to krok zpátky.Předchozí VFR mělo povedenější motor.
Každopádně ať ti dělá jen radost.
Zdravím všechny VFR-raře,
tak jsem dnes za cca hoďku práce vylepšil chod mého VFR800 mezi volnoběhem a 5000 ot - po cukání ani vidu ani slechu . Odpojil jsem dvojitou lambdu od výfuku a nahradil jsem obě dvěma O2- eliminátory - pozor na Ebay si někteří mastí kapsu 2ks samčího motokonektoru ( s údajnou elektronikou) za 28 - 40 Euro. Nenaleťte je tam pouze půlwatový odpor 330 Ohmů mezi dvěma piny- (na většině mašin -dva černé nebo šedivé kablíky na čtyřpólových konektorech). Stačí nakoupit na webu motokonektory 2ks vodotěsného konektoru MK-2.2V-SET-M-4 (cena celkem vč. poštovného 175Kč a dva výše zmíněné odpory a -2kč. trocha pájení a za hoďku je hotovo. Přínos ve městě - nevypadáte na mašině pro ostatní jako když jste právě vylezli z motoškoly - žádné přískokem vpřed . Teď mě čeká už jenom našetřit za power commander V- nahrát odbržděnou mapu a je to ... Jo a kdo by chtěl fyzicky sundat odpojené lambdy z výfuku tak je tam závit M18*1,5 takže stačí vzít nerezový šroub s daným závitem nasadit měděnou podložku a je to . Zdar Hondám
Standavfr> tak částečně máš pravdu, ale uchladí se to? Uchladí i v pařákách ve městě! Dov3zem mě to přes půl Evropy? Doveze! Jeto pěkný a má nadčasovej dizajn? Je a má Motor má pár much, ale nic tak hroznýho, aby se s tím nedalo jezdit. Že je to dole mrtvý a ve vtecu vibruje? Jj. ale v těch nejpoužívanějších rychlostech na cestování je to klidný a bez vibrací (tj. 90-100, 130-150).
Ahoj,píšeš o bezvodní chladící kapalině Evans, máš s ní osobní zkušenost? Jinak přeji ať ti tvé nadšení z nové motorky vydrží a zažijete spolu spoustu super zážitků .
D.
Ještě jsem zapomněl zmínit rozměry, vedle tohohle mastodonta vypadá můj skoroveterán jako šestistovka. Veškeré kouzlo vidlicového motoru šlo do kopru jen kvůli chladičů, nesmyslně umístěným po stranách, což sebou nese další problémy. Tahle motorka je plná konstrukčních přešlapů, nezbývá než popřát hodně štěstí a málo závad.
Tahle motorka se mi hrozně líbila, ale jen do doby, než jsem se na ní svezl. Podvozek super, brzdy taky, ale motor je jeden velký průser. Spodek horší než u mé RC36 z roku 92,následuje nesmyslný kopanec v nesmyslných otáčkách, kultůra běhu o ničem, spotřeba dtto. A to nemluvím o závadách. Je smutné, když je o dvě generace starší model komplexně lepší motorka.
Super pocteni. At slouzi !!!
TVL hustý čtení, mluvíš jak kniha, kdybych někdy na VFR našetřil, asi bych vyrazil za Tebou pro nákupní seznam toho co ještě musí dostat ... je krásná, ať slouží!!!
Dobrá moto na nekonečné sportovní cestování. Jen má natankovana 244 kg ne 219 ať dobře slouzi
Gratuluju
Desať bodov, lebo vfr je proste 10bodova motorka.